آزادی ۱۳۵۱ زندانی از زندان‌های لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان از آزادی هزار و ۳۵۱ زندانی از زندان‌های این استان با همکاری مددکاران اجتماعی و ... خبر داد.

عبدالمجید کشوری در اولین همایش استانی چالش‌های گزارش نویسی و مستند سازی مددکاری اجتماعی با حضور مددکاران اجتماعی فعال در استان لرستان اظهار داشت: با وجود شرایط نامناسب اقتصادی در استان و فاصله‌های طبقاتی استان لرستان به بستری برای آسیب‌های اجتماعی بدل شده است، همایش ارزشمندی که امروز با حضور اندیشمندان و فعالین حوزه مددکاری اجتماعی برگزار شده ارتباط دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی را مستحکم و تقویت خواهد کرد.

وی افزود: با حضور رئیس جدید سازمان زندان‌ها دیدگاه علمی و پژوهشی در سازمان پر رنگ‌تر وبا جدیت بیشتری پیگیری می‌شود و در نتیجه یکی از اهداف مهم مدیریتی در زندان‌های لرستان ارتباط عمیق و مستمر و تبادل علمی بین دانشگاه‌ها و زندان است که داده‌ها و تحقیقات صورت گرفته در حوزه زندانیان و آسیب‌های ناشی از آن در خدمت نهاد‌های دانشگاهی و پژوهشی قرار می‌گیرد و با تولید فکر نو و خلاقیت در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد اقدامات مؤثری خواهیم بود.

مدیرکل زندان‌های لرستان تصریح کرد: برای ریشه یابی جرم نیاز به کار علمی و ارتباط عمیق دانشگاهی داریم و لازم است در دنیای ارتباطات و عصر حاضر ارتکاب جرم در استان ریشه یابی شود.

کشوری گفت: با توجه به ریشه عمیق فرهنگی در بین مردم ما در تنگنا و گرفتاری یاری گر یکدیگرند و در شرایط خاص به گونه بی بدیلی دستگیر و مدد رسان نیازمندان هستند که نتیجه آن آزادی هزار و ۳۵۱ زندانی در زندان‌های لرستان است که بخش بزرگی از این کار ارزشمند توسط مددکاران اجتماعی صورت گرفته و در همین جا از این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی گفت: فلسفه تشکیل حاکمیت اسلامی بر نیت خیرخواهانه، اقدامات دلسوزانه، دستگیری استوار است که با استفاده از آن می‌توان به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان داشت: قانون فصل الخطاب همه ماست و با تبعیت از قانون می‌توان در کاهش فقر، جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثر و ماندگاری برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.