۶۵ مصوبه حاصل پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

استاندار اصفهان از تصویب ۶۵ مصوبه در سفر به شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: این مصوبه‌ها در زمینه‌های مختلف مانند روستاها، زیرساخت ها، راه و جاده، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش و سلامت است.

 سید رضا مرتضوی عصر امروز ۲۸ مهرماه در پایان سفر به شهرستان سمیرم و در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز در جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان سمیرم ۶۵مصوبه در بخش‌های مختلف به تصویب رسید که همه این‌ها در قالب مصوبات شورای اداری به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

او ادامه داد: بیش از ۳۰ مصوبه در شورای اداری شهرستان سمیرم و بیش از ۲۰ مصوبه در بخش ستاد تسهیل و ۱۵ مصوبه هم در بخش شورای عمرانی ارائه شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جلسات پر باری با نگاه جامع و خیرخواهانه مسوولان استان و شهرستان سمیرم فراهم شده بود اظهار داشت: در بخش نوسازی مدارس، زیرساخت‌های حوزه راه، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان تصمیم‌های بسیار خوبی گرفته شد.

او اظهار کرد: امیدواریم که همه مصوبات در تاریخ مقرر به سرانجام برسد و با اجرای آن‌ها تحولی در شهرستان سمیرم شاهد خواهیم بود.

 مرتضوی با بیان اینکه هدف از این سفر‌ها رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان هاست ابراز امیدواری کرد که در سفر بعدی به این شهرستان بتوانیم گزارش خوبی از عملکرد و تعهد دستگاه‌های مختلف به مردم خونگرم و پرتلاش سمیرم ارائه کنیم.

او گفت: مصوباتی در ستاد تسهیل برای پشتیبانی مالی از باغداران و در راستای تامین حوزه‌های کشت گلخانه‌ای تصویب شد که بعضی از زیرساخت‌های لازم برای گرمایش و آب مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

استاندار اصفهان افزود: مصوباتی نیز در زمینه ستاد بحران مصوب شد که از طریق مدیریت بحران پیگیری خواهد شد.

پانزدهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان شامگاه امروز ۲۸ مهرماه با برگزاری جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان سمیرم در این شهرستان خاتمه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.