راه اندازی خانه خلاق در استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از راه اندازی خانه خلاق در این استان خبرداد.

یوسف عباسپور گفت: از طریق خانه خلاق مشترک می‌توان شرکت‌های فناور را ارتقا داده و تسهیلات حمایتی در اختیار فناوران و دانشجویان علمی و کاربردی قرار داد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل می گوید: در جلسه یا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تکمیل طرح عمرانی الهیه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد تا اعتبار لازم برای آن اختصاص داده شود.

او با اشاره به  اخذ مجوز کارگزاری ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان برای اولین بار در استان اردبیل گفت: شرکت تخصصی راه اندازی و توسعه کسب و کار استان اردبیل، طی فرآیندهای حساس از جمله آزمون‌های علمی و عملی مربوطه و بررسی صلاحیت‌های عمومی و تخصصی موفق به کسب مجوز کارگزاری ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان شده است.

عباسپور با اشاره به نقش و جایگاه شرکت‌ها و واحدهای فناور جدید در افزایش میزان اشتغال در استان می گوید: هدف اصلی پارک علم و فناوری اردبیل  رفع موانع و مشکلات فناوران و شرکت‌های دانش بنیان است و این پارک با ارائه تسهیلات، فناوران و شرکت‌های دانش بنیان و مخترعان را جهت دستیابی به اهداف خود با شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین همراهی خواهد نمود.

او درباره برگزاری رویداد کسب و کارهای نوین حوزه آب گفت: تهیه مدل آبخوان و سامانه آبخوان‌های استان، طراحی و ساخت دستگاه اتوماسیون، و کنترل از راه دور، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و تحویل حجمی آب جهت افزایش بهره‌وری شبکه‌ها از جمله برنامه‌های این رویداد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار