مواجه شدن فاضلاب اهواز با مشکلات تخصیص بودجه

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون با مشکل بودجه مواجه شده‌اند و امسال کمترین تخصیص را داشتند.

سید کریم حسینی می‌گوید: تخصیص پایین اعتبارات به طرح‌های فاضلاب اهواز و کارون باعث شده تا اجرای این طرح‌ها با کندی انجام شود و برخی از پیمانکاران طرح‌ها از کار دست بکشند و آنچه در این خصوص برای حل مشکلات وعده داده شده عملی نشود.

او گفت: در دیداری که طی روز‌های گذشته با وزیر نیرو برگزار شد این گلایه به وزیر منتقل شد که نقاط زیادی در اهواز و شهرستان کارون کنده کاری شده و حفاری‌ها اصلاح نشده که این مساله نارضایتی مردم را در این ۲ شهر به دنبال داشته.

به گفته آقای حسینی وزیر نیرو قول داده تا از منابع نفت و همچنین سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبارات مناسبی برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون انجام شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با توجه به قول و وعده وزیر نیرو در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون، شاهد روند مطلوبی در اجرای این طرح‌ها باشیم.

فاضلاب اهواز طی چند سال گذشته تبدیل به یکی از معضلات بزرگ کلانشهر شده، اما از ۲ سال گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور رفع مشکلات آن صورت پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.