تصمیم ناتو برای اعطای سامانه‌های ضد پهپادی به اوکراین

ناتو اعلام کرد که در روز‌های آینده سامانه های ضد پهپادی در اختیار کی‌یف قرار خواهد داد.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که این ائتلاف به زودی صد‌ها ایستگاه ارسال پارازیت برای مقابله با هواپیما‌های بدون سرنشین روسیه در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، استولتنبرگ در نشست سیاست خارجی برلین گفت: «در روز‌های آینده، ناتو سامانه‌هایی را برای مقابله با هواپیما‌های بدون سرنشین و همچنین صد‌ها ایستگاه پارازیت در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.»

«ولادیمیر روگوف» یکی از اعضای اداره استانی زاپوروژیا، اعلام کرده است که مقامات منطقه برنامه‌ای را برای استفاده از پهپاد‌های اوکراینی علیه نیرو‌های کیف تهیه کرده‌اند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی رسمی ریاست جمهوری روسیه روز گذشته در برنامه‌ای با عنوان " مسکو. کرملین. پوتین" که از شبکه روسیا ۱" پخش می‌شد، گفت: «در حقیقت ناتو در بحران اوکراین دست دارداما این موضوع به هیچ روشی بر تمام اهداف ما تاثیرگذار نیست و این بدان معناست که عملیات ویژه روسیه همچنان ادامه دارد و تا پایان اجرا خواهد شد. »

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
فقط تلفات مردم عادی را زیاد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
شما فکر میکنید اون کسی که این پهپاد ها رو ساخته نمیتونه یه تراشه هوشمند هم بهشون اضافه کنه در صورت قطع ارتباط با نقشه افلاین کارشون رو ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
اوکراین باید مجازات شود به علت با آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل همکاری کرده است و از آمریکا و متحدانش تسلیحات نظامی دریافت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
روسیه به نقطه صفر حمله هسته ای به اکراین نزدیک شده بود که ایران با دادن پهپاد به روسیه جلو پیشرفت ناتو و احتمال جنگ هسته ای را گرفت حالا ناتو دوباره میخواد این خطر را افزایش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۱
سلام ،

با پهپاد انتحاری مخالف هستم ،
از نظر فکر و اندیشه پهپاد یک هنر است ،
نه یک بمب مرگبار ،

پس می شود پهپادها را بر اساس وزن آنها طبقه بندی کرد ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار