یزد میزبان چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با هدف پرورش خلاقیت و اعتماد به نفس به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

محمد علی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در نشست شورای راهبری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با اشاره به لزوم گسترش فعالیت پژوهش محور و خلاقانه در جامعه و به ویژه در حوزه دانش آموزی گفت: دستگاه‌های ذیربط باید در مسیر رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان؛ با توجه به استعداد و توانایی‌های آن‌ها گام بردارند.

او افزود: هدایت استعداد و توانمندی دانش آموزان به همراه فراهم نمودن یک محیط جذاب برای آموزش، می‌تواند در موفقیت آینده سازان کشور در حوزه‌های کارآفرینی و ابتکارات و نوآوری تأثیرگذار باشد.

شاه حسینی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزان در اواخر امسال ابراز امیدواری کرد: مقدمات برگزاری این رویداد در گستره ملی و به میزبانی استان یزد در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد تصریح کرد: مدیران استانی باید همه تلاش خود را برای اینکه یزد به عنوان مرکز اصلی پرورش خلاقیت و نوآوری دانش آموزان شود به کار گیرند و در این خصوص مدیریت ارشد استان تمام بستر‌های لازم را فراهم می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.