همکاری بیش از ۲۶ هزار حامی با کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۲۸۹ حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جذب ۵ هزار و ۱۵ حامی در ۶ ماه نخست امسال، گفت: برنامه‌های استان در این حوزه ۱۸۷ درصد تحقق داشته و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد دارد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار و ۲۸۹ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با کمیته امداد همکار‌ی می‌کنند، افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۵۶ حامی مربوط به طرح اکرام ایتام و ۱۳ هزار و ۹۳۳ نفر مربوط به طرح اکرام محسنین است.

صالحی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد یا افرادی به عنوان حامی به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کنند.

او ادامه داد: مشارکت هم استانی‌ها در این طرح، علاوه بر تأمین بخشی از هزینه‌های فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد، در جاری شدن فضای همدلی و توسعه فرهنگ خیر و احسان در جامعه نیز موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مناسب مردم نیکوکار و نوعدوست استان زنجان، در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان، گفت: حامیان نیک اندیش می‌توانند با ثبت نام در سامانه ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک  به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ به صورت غیر حضوری و یا با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان، در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.