توزیع بیش از ۶۸ میلیون لیتر بنزین در کازرون

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کازرون گفت: بیش از ۶۸ میلیون لیتر بنزین در شش ماهه اول امسال در کازرون توزیع شد.

ایرج خلفی گفت: در شش ماهه اول امسال ۱۱۳ میلیون لیتر بنزین و نفت گاز در ناحیه کازرون مصرف شده است که در این مدت بیش از ۶۸ میلیون لیتر بنزین توزیع و این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کازرون با اشاره به موقعیت شهرستان به لحاظ قرار گرفتن آن در محور غربی استان و حجم تردد‌ها گفت: به طور میانگین روزانه ۳۶۷ هزار لیتر بنزین در این ناحیه مصرف می‌شود که بعد از نواحی شیراز، مرودشت و لارستان رتبه چهارم مصرف در استان را به خود اختصاص داده است.

خلفی گفت: تامین و توزیع فرآورده‌های مورد نیاز شهرستان‌های کازرون، کوه چنار و فراشبند را برعهده دارد و روزانه به طور متوسط ۲۴۰ هزار لیتر نفت گاز در سطح ناحیه مصرف می‌شود که نسبت به مدت مشابه پارسال یک درصد رشد داشته و این میزان رشد نشان از اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی منطقه و مدیریت مصرف در شهرستان‌های زیر پوشش است.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کازرون گفت: در زمان حاضر ۱۶ باب جایگاه گاز مایع (بنزین و نفت گاز) و ۱۰ باب جایگاه سی ان جی در سطح ناحیه فعال و حال ارایه خدمات به مردم است و در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر ۲ باب جایگاه دیگر در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار