طی ۲۴ ساعت گذشته

خوی بیشترین بستری بخشهای کرونایی آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوی با ۱۵ نفر بستری بیشترین آمار بستری ها را به خود اختصاص داد.

دکتر سید جلیل موسوی در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۷ شهرستان استان بستری ثبت نشده اما خوی با ۱۵ نفر بستری بیشترین آمار بستری ها را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روند بستری ها نسبت به هفته قبل روند افزایشی تدریجی داشته است، گفت: در حال حاضر ۱۴۵ نفر در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست ۱۱ نفر مثبت بود.

این متخصص بیماریهای عفونی از ثبت ابتلای ۲ نفر کرونا مثبت در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبرداد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه داشتند.

وی اظهار کرد: تعداد بیماران آنفلوآنزایی نیز روند افزایشی دارد که از نظر بالینی قابل افتراق از کرونا نیست.

دکتر موسوی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی مثبت کرونا در استان ثبت نشده است، گفت: فوتی با پی. سی. آر مثبت به طور میانگین صفر و با پی. سی.آر منفی میانگین یک نفر است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با اشاره به رنگبندی کرونایی استان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستانهای پلدشت، چایپاره، خوی، شوط، ماکو و میاندوآب زرد و مابقی شهرها آبی هشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.