راهیابی ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره طلوع

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت:پس ازبررسی۵۲ اثررسیده از استان‌های زنجان،قزوین،اردبیل وآذربایجان های شرقی وغربی به دبیرخانه جشنواره۱۴اثر به مرحله نهایی شرکت در جشنواره رسید.

حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پس از بررسی ۵۲ اثر رسیده از گروه‌های نمایشی استان‌های زنجان، قزوین، اردبیل و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر به مرحله نهایی شرکت در جشنواره رسید.

او افزود: پس ازاعلام نتایج بازبینی توسط دبیرخانه، نمایش‌های پذیرفته شده می‌بایستی حداقل ۳ اجرای عمومی داشته باشند و اسناد معتبر در این زمینه را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، در غیر این صورت امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از راه یافتن به مرحله نهایی نمایش‌های قدم نو رسیده، شاپرک و هتل پرنده از استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: نمایش‌های خیر نبینی سعیده و نمایش شب بخیر نیویورک، چند پرنده رنگارنگ و شهر اسباب بازی‌ها در مرحله بازبینی از استان زنجان برگزیده شدند.

حسینی ادامه داد: عاقبت پس انداز و ساعت پنج را برگزیدگان استان اردبیل معرفی کرد و افزود: استان قزوین به عنوان دیگر شرکت کننده در این جشنواره سه نمایش گنجشک‌ها پشت پنجره و دوست ندارم خواب ببینم، و ناگهان روزی همزاد را در مرحله نهایی به روی صحنه خواهند برد.

رئیس جشنواره تئاتر طلوع با اشاره به برگزاری جشنواره در ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در شهر زنجان، گفت: مبارک و پهلوان پنبه و دختر دوچرخه دور زن ازاستان آذربایجان شرقی نیز به مرحله پایانی راه یافت و گروه‌های منتخب از زمان اعلام نتایج آماده حضور در جشنواره می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.