برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر سودای عشق در جزیره قشم

آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی با عنوان «سودای عشق» در جزیره قشم برگزار شد.

مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی با عنوان «سودای عشق» با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مسئولان استانی در جزیره قشم برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت:به تناسب پیروزی‌ها و پیشرفت انقلاب، دشمنان هم در تلاش هستند با بهره گیری از ابزار هنر در جنگ نرم، بتوانند جامعه را به انحراف بکشند.

سردار قریشی گفت: هنرمندان در زمینه مقابله با توطئه‌های دشمن نقش ارزنده‌ای دارند و باید در راستای گسترش سبک زندگی، جهاد تبیین، افشاگری و بیان اهداف شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های جهان، ایستادگی مردم و پیروزی‌های به دست آمده تلاش کنند.

او با اشاره به اینکه نقش هنرمندان انقلابی در بیان حقایق بسیار ارزنده است، گفت: امروز دشمن با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای در صدد است تا افکار مردم دنیا را تحت تاثیر قرار دهد و اهدافی را که نتوانسته با توان نظامی به آن دست یابد را تحقق بخشد.

رضا گلستانی قشمی دبیر سیزدهمین جشنواره سودای عشق نیز گفت: ۱۵ اثر صحنه‌ای و ۱۲ اثر خیایانی به مرحله بازبینی جشنواره راه یافتند که از این تعداد ۶ اثر خیایانی و ۴ اثر صحنه‌ای به مرحله پایانی راه یافتند.

گلستانی گفت: در پایان این جشنواره دو اثر تئاتر خیابانی و دو اثر تئاتر صحنه‌ای موفق شدند از هیات داوران مجوز حضور در مرحله کشوری را کسب کنند.

در پایان این مراسم از فرزند شهید هنرمند «مجتبی امیری دوماری» از اعضای بسیج هنرمندان قشم نیز تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.