بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از نانوایی‌ها در بیله سوار انجام شده است

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: طی شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از نانوایی‌ها در این شهرستان انجام شده است.

صاحبعلی اصغری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۳۲۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته که در ۱۷۲ مورد پرونده به مبلغ ۳ میلیارد ریال، نانوایان توسط تعزیرات حکومتی جریمه اعمال شده است.

فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه کارگروه آرد و نان و نانوایی شهرستان بیله‌سوار افزود: تاکنون ۱۰۳ نانوایی به دستگاه هوشمند نانوایی مجهز شده و تعدادی از نانوایی‌های باقیمانده نیز بعد از تغییرات نام و پروانه فعالیت، به دستگاه هوشمند نانوایی مجهز خواهند شد.

اصغری می‌گوید: مواردی همچون ساعت کار نانوایی‌ها، زمان پخت نان، قیمت و کیفیت نان و وضعیت بهداشتی در این شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود.

او گفت: پخت نان با کیفیت از مهمترین حقوق شهروندان است که همه باید در راستای احترام به این حق تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، نانوایی‌هایی که در ارائه نان اول صبح تأخیر می‌کنند، جریمه خواهند شد و شروع پخت نانوایی‌ها به صورت مستمر رصد می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
چه خوبه که تو شهر های مختلف برای همه چی نظارت صورت میگیره . تو محمودآباد مازندران انگار هیچ مسئولی نیست ، مسئولین این شهر با تمام قدرت بیکفایت هستند . لطفا ، خواهشا ، التماسا یه مسلمون به وضعیت بی سروسامان این شهر بی در و پیکر توجه کنه . فقط لاپوشانی میکنند ، هیچ پروژه ای بدون فساد تموم نمیشه البته اگر تموم بشه . مسئولین فاسد یکی بعد از دیگری کنار میرن و بوی گند فسادشون گوشه گوشه ی ای شهر رو گرفته . التماس میکنم یک نفر رسیدگی کنه .
آخرین اخبار