رویه‌های سلطه گری آمریکا رو به نابودی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ساری گفت: رویه‌های سلطه گری آمریکا رو به نابودی است

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آیین کمک مومنانه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران، گفت: رویه‌های سلطه گری آمریکا رو به نابودی است و مسئولان این کشور می‌گویند اگر تا یک دهه آینده رویه خود را عوض نکند رو به فروپاشی خواهند رفت.

او افزود: بنابر آمار خود آمریکایی‌ها حدود ۵۰ میلیون گرسنه و ۱۰۰ هزار کارتن خواب در این کشور وجود دارد که دولت آن برای رفع مشکلات آنان درمانده شده است و با وجود این چالش ها، استکبار جهانی نسخه دموکراسی برای مردم جهان می‌پیچد.

سردار سلیمانی گفت: آمریکای ملعون با جنگ ستیزی در جهان درصدد رفع بحران‌های اقتصادی داخل کشور خود است اما ایران اسلامی به این کشور باج نخواهد داد.

او با بیان این که همواره استکبار جهانی درصدد رخنه و نفوذ در کشور است، افزود: آمریکا وحدت و همدلی مردم ایران را نشانه گرفته اما همواره این جامعه ولایتمدار در مقابل این دسیسه‌ها ایستاده است.

سردار سلیمانی گفت: مردم سربلند ایران همدل و متحد هستند و همواره در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی سربلند ایستادگی و کارشکنی‌های فتنه گران را خنثی کردند.

سهم ۱۰درصدی مازندران از کمک‌های مومنانه کشور

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۲۵ میلیون بسته مواد غذایی، ۲۰ میلیون بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، ۷۵۰ سری جهیزیه و ۱۰۰‌ها هزار انواع البسه و لوازم التحریر و نذورات و قربانی‌ها در کمک‌های مومنانه در سال‌های گذشته در بین نیازمندان توزیع شد که ۱۰ درصد آن مربوط به مردم مازندران، سپاه کربلا و مسئولان ارشد استان مازندران بوده است.

او افزود: جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب نقش آفرینی خوبی دارند و مردم سالاری دینی و جامعه مهدویت در این گام اتفاق خواهد افتاد.

سردار سلیمانی گفت: توزیع بسته معیشتی با رعایت کرامت در هفته وحدت امسال در دست انجام است که یک میلیون بسته موادغذایی و معیشتی در این هفته انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.