فرمانده انتظامی استان قم:

سن ۶۰ درصد بازداشت شدگان اغتشاشات قم ۱۵ تا ۲۲ سال است

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۶۰ درصد دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در قم بین ۱۵ تا ۲۲ سال هستند.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب در حوزه امر به معروف ونهی از منکرتاکید کرد و گفت: تشویق و تهییج مردم برای انجام امر به معروف و نهی از منکر با تعامل دستگاه‌ها باید رقم بخورد.

استاندار هم گفت: ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجرای آن در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از اقدامات ضروری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است که این امر با استفاده از ظرفیت موسسات فعال باید انجام شود.

سید محمد شاهچراغی همچنین با اشاره به طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان نسبت به بررسی‌های کارشناسی و استفاده از نظرات صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در این خصوص تاکید کرد.

سردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۶۰ درصد دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در قم بین ۱۵ تا ۲۲ سال هستند.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی، دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد در قم ارائه کرد و افزود: طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف آسیب شناسی این موضوع در جامعه است که در حال حاضر نزدیک به ۸۵ کارشناس بر روی این طرح مطالعه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار