رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

پلیس با همراهی مردم نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: میدان‌داری مقتدرانه و شجاعانه پلیس در وقایع اخیر و برقراری نظم و امنیت افتخار بزرگی است که با همراهی مردم، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضو‌ی گفت: تقارن بزرگداشت هفته فراجا با آغاز ولایت امام زمان (عج) نشان از معنویت کار سربازانی است که از جان و هستی خود مایه گذاشته‌اند تا جامعه اسلامی از نظم و امنیت کامل برخوردار باشد و این پاسداران ولایت و امنیت از زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت خواهند بود.

او افزود: بیانات اخیر فرمانده معظم کل قوا در خصوص سربازان ولایت در نیروی انتظامی کشور بی سابقه بود و این لطف و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی را باید به همه مجاهدان فی سبیل الله در جبهه خدمت به مردم تبریک گفت.

جهاد در راه خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: جهاد در راه خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و پرچم داری ولایت در این کشور مایه افتخار و سربلندی خدمتگزاران مردم در فراجا است.

او افزود: مجاهدت پلیس خراسان رضوی در این عرصه با خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج از معنویت خاصی برخوردار است.

برهم زدن نظم و امنیت عمومی

محمدحسین درودی دادستان مشهد گفت: دستگاه قضایی خود را مکلف به حمایت از پلیس می‌داند و در وقایع اخیر نیز که تعدادی فریب خورده مسیر فتنه با طراحی دشمنان و معاندان نظام سعی در ایجاد اخلال و برهم زدن نظم و امنیت عمومی داشتند مردم آگاه، راه خود را از این افراد جدا کردند و با خدمتگزاران خود در فراجا همکاری لازم را انجام دادند که این سرمایه‌ای ارزشمند برای فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: جهاد ایثارگرانه و مدبرانه پلیس در خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشور قابل قدردانی است و همه ما باید قدرشناس این روحیه جهادی و انقلابی سربازان نظام، خادمان مردم و پاسداران حریم ولایت و امنیت باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.