تراز منفی ۵۰ درصدی تامین اجتماعی اهر در وصول مطالبات معوق

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تراز منفی ۵۰ درصدی تامین اجتماعی اهر در وصول مطالبات معوق خبر داد.

آقای دباغ صادقی‌پور در نشست مشترک با فرماندار و شهردار اهر با اشاره به بدهی شهرداری اهر به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بسیار مشتاقیم تا بدهی شهرداری به تامین اجتماعی تعیین تکلیف شود و این بار سنگین از دوش شهرداری اهر برداشته شود تا بتوانیم بیشتر به شهروندان اهری خدمات‌رسانی کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی افزود: اگر بدهی شهرداری اهر به تامین اجتماعی با تهاتر زمین پرداخت می‌شود نیاز است تا کارشناسان املاک و مستقلات سازمان تامین اجتماعی نیز زمین‌های مورد نظر را ارزیابی کنند و هر تصمیم و توافقی در زمینه بدهی شهرداری اهر منوط به مجوز‌های سازمان تامین اجتماعی است.

وی گفت: اداره‌کل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی برای تسهیل در تسویه‌حساب بدهی شهرداری اهر به تامین اجتماعی آمادگی کامل دارد.

آقای دباغ صادقی‌پور از تصویب افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: تامین اجتماعی مکلف شده تا مستمری بازنشستگان را ۳۸ درصد افزایش دهد. از طرفی هم بایستی در وصول مطالبات همت مضاعفی داشته باشیم. 

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که وصول مطالبات معوق تامین اجتماعی شهرستان اهر طی امسال تراز منفی ۵۰ درصد را نشان می‌دهد ابراز داشت: تراز منفی نشان می‌دهد که تامین اجتماعی اهر با طرف قرارداد و جامعه هدف مدارا می‌کند و در وصول مطالبات معوق افراد را تحت فشار قرار نمی‌دهد. هرچند بخش عمده‌ای از تراز منفی تامین اجتماعی اهر در وصول مطالبات مربوط به شهرداری اهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار