۳۷ پرونده برای تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل در سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از بررسی ۳۷ پرونده تخلفاتی رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر در استان خبرداد.

غلامرضا طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان امشب با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۳۷ مورد پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد، عنوان کرد: پس از بررسی پرونده‌های تخلف، ۳۵ مورد تذکر دریافت کردند و دو مورد نیز تبرئه شدند.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی به ۱۶ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی سه جلسه کمیسیون ماده ۱۲ نیز رسیدگی شد که از این تعداد، ۱۱ پرونده مربوط به بخش حمل و نقل کالا بوده و مابقی در حوزه حمل و نقل مسافر است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، عمده تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل برون‌شهری شامل صدور بارنامه بدون اطلاع، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابه‌جایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل، بارنامه‌های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارائه خدمات مطلوب در حین سفر است.

طحان اظهار کرد: عموم مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایت خود را طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار