گشایش نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی دست ساخته های خود را در نمایشگاهی عرضه کردند.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: همزمان با روز جهانی کودک و آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان متشکل از ۴۰۰ اثر هنری در بیرجند بر پا شده است.

او افزود: این نمایشگاه شامل هنر‌های دستی، دست سازه‌های چوبی و سفالی و سرامیکی و عروسک‌های بومی و محلی دست ساز است و در محل مرکز شماره یک و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند واقع در شهدای ۶ این شهر افتتاح شده است و تا ۲۱ مهر پذیرای عموم مردم است.

حمیدی بیان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه تحقق شعار سال و تشویق کودکان و نوجوانان به کار آفرینی و اشتغال و آشنایی با مشاغل هنری مختلف، تقویت اعتماد به نفس، خودباوری و مهارت فردی در کودکان و نوجوانان و همچنین ایجاد ارتباط میان تولید کننده و مصرف کننده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: هفته ملی کودک و نوجوان (۱۶ لغایت ۲۲ مهرماه) فرصت مغتنمی برای هم افزایی بیشتر دستگاه‌های فرهنگی به منظور توجه به نیاز‌ها و ویژگی‌های کودکان و دوران کودکی با هدف برنامه ریزی بهتر برای رفع این نیاز‌ها و آشنایی افراد جامعه با روحیات و حال و هوای کودکان و دوران کودکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.