دبیرکل انصارالله: عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به خدا و پیامبر اوست

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی تاکید کرد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک نفاق آشکار و خیانت به خدا و پیامبر اوست.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصار الله یمن امروز (شنبه) در جشن میلیونی مردم این کشور برای میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد آمریکا و رژیم صهیونیستی، حامیان و دنباله رو‌های آن‌ها برای به بردگی کشیدن ملت‌ها و درپیش گرفتن وحشیگری و تضعیف حس مسئولیت در انسان‌ها برای تسلط بر انسان‌ها تلاش می‌کنند.

به گزارش شبکه المسیره، دبیرکل انصارالله افزود: طاغوتیان و مستکبران جهان در تلاش‌اند مردم را از پیامبران و آموزه‌های الهی دور کنند و دین را به نام دین تحریف کنند و مفاسد و رذایل و روابط حرام و جنایت زشت مانند هم جنس گرایی را گسترش دهند.

او تاکید کرد نداشتن اعمال صالح و جایگزین کردن آن با اندیشه‌های سیاه و انگیزه‌های فاسد، زندگی را به یک رنج بزرگ تبدیل می‌کند و انسان هرچه ارزش‌های الهی را نادیده بگیرد بیشتر زیان می‌بیند و قربانی سوء استفاده دشمنان می‌شود.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: همه تلاش مستکبران و هم پیمانان آن‌ها که در دوران ما همان آمریکا و اسرائیل هستند، خارج کردن مردم از مسیر نور به سوی ظلمت و تاریکی است.

او با بیان اینکه رسول الله به اوج کمال بشری رسید و ایشان بزرگترین پیام آوران و بهترین انسان‌ها بود، افزود: رسول الله (ص) با درهم شکستن طاغوت‌ها دستاورد بزرگی را رقم زد و عرب را از جاهلیت به نورقرآن و دین اسلام وارد کرد.

الحوثی گفت: اگر مسلمانان در مسیر پیامبر (ص) حرکت می‌کردند اکنون از پیشتازان رهبری جوامع بشری بودند. از سران غرب و جوامع آن‌ها می‌خواهم که از اهانت به خدا و خاتم انبیاء و دشمنی با آنان و سوزاندن کتاب خدا و دشمنی با آموزه‌های خدا دست بردارند.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: سران غرب را به دست برداشتن از مبارزه با ارزش‌ها و ترویج فساد و تلاش برای به فساد کشاندن ملت‌ها دعوت می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم در اوضاع کشور‌های خود و مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف دارند اندیشه کنند. به سران غرب نسبت به پیامد‌های وخیم و مجازات‌های الهی در دنیا و آخرت هشدار می‌دهم و آن را به رها کردن خود از قید و بند صهیونیسم که آن‌ها را گمراه کرده و بر آن‌ها مسلط شده دعوت می‌کنم.

وی اضافه کرد: بر موضع اصولی و قرآنی خود نسبت به همه قضایای امت اسلامی و در راس آن موضوع فلسطین و مسجد الاقصی تاکید می‌کنیم. عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به خدا و پیامبر (ص) و مسلمانان و یک نفاق آشکار است.

رهبر انصار الله یمن از ائتلاف متجاوزان به یمن خواست که تجاوز خود را پایان دهند و محاصره یمن را لغو کنند و دست از اشغالگری بردارند و پرونده این جنگ را ببندند. الحوثی از ملت یمن نیز درخواست کرد که به مقابله با تجاوزگری ادامه دهند و این مقابله را جهاد مقدس بدانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
عربستان به همراه اروپا، امارات، بحرین و اسرائیل از بدترین ناقضان حقوق بشر در جهان است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۳:۴۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار به سرکردگی واشنگتن از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
آخرین اخبار