امضای تفاهم نامه همکاری برای خدمت رسانی بیشتر به مددجویان مناطق محروم

قرارگاه جهادی شهید حجت اسدی با امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد قزوین ، خدمت رسانی خود را به مددجویان در مناطق محروم توسعه خواهد داد.

تفاهم نامه همکاری قرارگاه حهادی شهید حجت اسدی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به امضای مدیرکل کمیته امداد استان و نماینده قرارگاه شهید حجت اسدی رسید.

موضوع این تفاهم نامه انجام همکار‌های مشترک برای توانمندسازی نیازمندان، با اولویت ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای نیازمندان و هم افزایی در تأمین منابع با استفاده از ظرفیت طرفین است، همچنین انجام همکاری‌های فرهنگی، استفاده از ظرفیت طرفین در ترویج فرهنگ دینی، ارتقای باور‌های اعتقادی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزند آوری و صیانت از نهاد خانواده و ترویج سنت‌های حسنه اسلامی مشتمل بر ترویج فرهنگ زکات، انفاقات، توسعه مشارکت‌های مردمی و کمک‌های مومنانه در جهت عمران و آبادانی مناطق محروم، روستا‌ها و عشایر است.

اجرای پروژه‌های زیرساختی و انجام همکاری‌های مشترک برای تأمین و تعمیر مسکن و ودیعه مسکن مددجویان امداد امام (ره) در مناطق محروم و روستایی در کنار همکاری در ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی نیازمندان از خدمات درمانی و بهداشتی قرارگاه جهادی و همکاری در اجرای طرح‌های دانش بنیان و فن آوری در راستای حمایت از محرومین جامعه از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

همچنین اهداف دیگری مانند استفاده و بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی دو طرف در توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت و ارتقاء سطح تعامل بین بخشی و افزایش کمی و کیفی همکاری‌ها و مشارکت در انسجام، هماهنگی و اثربخشی برنامه‌ها و اقدامات مشترک در فعالیت‌های داوطلبانه مورد توجه است.

 مشارکت در اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی، امدادی و حمایتی، مشارکت در اجرای برنامه‌های ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم برای جامعه تحت حمایت امداد امام (ره) و اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در مناطق محروم و ارائه طرح‌های مهندسی بروز جهت اجرای طرح‌های اشتغالزائی ویژه طرح‌های کشاورزی و دامداری برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی از دیگر تعهدات این قرارگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.