آمریکا: توافق بهترین راه برای مقابله با چالش هسته‌ای ایران است

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: توافق هسته‌ای همچنان بهترین راه برای مقابله با چالش هسته‌ای ایران است.

«کارین ژان پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران مدعی شد: توافق همچنان بهترین راه برای مقابله چالش هسته‌ای ایران است.

او مدعی شد: نگرانی‌هایی درباره ایران داریم اما توافق هسته‌ای همچنان بهترین راه برای مقابله چالش هسته‌ای ایران است.

این در حالی است که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی درباره روند احیای مذاکرات لغو تحریم‌های ایران، این مذاکرات را یکی از موضوعاتی دانست که اتحادیه اروپا با رژیم صهیونیستی درباره آن توافق ندارد.

رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در مذاکرات با ایران نیز پیش از این در مصاحبه با رادیو «ورلد» آمریکا در خصوص تغییر معادلات در مذاکرات هسته‌ای اذعان کرد که ایران قصدی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای ندارد اما از سوی دیگر آمریکا نمی‌تواند تضمینی ارائه دهد که رئیس جمهور بعدی از توافق برجام خارج نخواهد شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران به تازگی گفته است «موضوع ضمانت‌ها در مذاکرات برای کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است».

این اهمیت از آن جهت مطرح شده که سال ۲۰۱۸، دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا به صورت یکجانبه و بدون توجه به طرف‌های دیگر از توافق هسته‌ای خارج شد و تحریم‌های حداکثری را علیه ایران اعمال کرد.

در حال حاضر، فضاسازی رسانه‌‌ای غرب در جهت انداختن توپ در زمین ایران است. با وجود فضاسازی‌ها، وزیر خارجه کشورمان به تازگی تصریح کرده که ایران در مورد همکاری با آژانس هیچ مشکلی ندارد و در چارچوب پادمان با آژانس همکاری می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
پیش از 100 سال دیگر هم مشکل ایران با آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از طریق برجام و مذاکرات وین وغیره حل وفصل نمی شود.
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون دشمن تاریخی ملت ایران بوده است.
چون به خاطر که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1357 تاکنون دشمن تاریخی حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
هیچ زمان حرف و عمل آمریکایی های دزد و تروریست یکی نبوده و به هیچ توافق و قانونی متعهد نیستند.هرعمل چه درست و چه غلط به نفع شان باشه انجام میدهند و ذیل هیچ قانون بین الملی هم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
توافق نه
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۳:۵۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
خانم ژان پی یر منظور شما از توافق همان توافقاتی است که هر وقت دلتان خواست و کیفتان کشید آنرا کانه لم یکن تلقی کنید و به ریش ما بخندید؟ تا بحال توافقی در تاریخ با کسی داشته اید که به آن پایدار مانده باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۹:۴۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
مرکز ثقل کره زمین کشور ما ایران است. امریکا باید و الا و لابد جلوی ایران زانو بزند و خواسته های ایران را عملی سازد. امریکا در حال سقوط است.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۱:۱۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
با کنار هم گذاشتن اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی در این چند هفته اخیر. موضوع اغتشاشات داخل ایران مفهوم روشنی پیدا می کند. اینها از هر دو مورد شکست خوردند بنابراین ادبیات به زمانی برمی گردد که بورل گفت خواسته های ایران منطقی است.
آخرین اخبار