خدمت رسانی به ۲۵۰ سالمند در شهرستان بروجن

در ۲ مرکز روزانه جهاندیدگان و امین شهرستان بروجن به بیش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در آئین بزرگداشت روز سالمند در سرای سالمندان امین بروجن گفت: حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری سالمندان چهارمحال و بختیاری از خدمات سازمان بهزیستی استان استفاده می‌کنند و مورد حمایت این سازمان قرار دارند.

علی نصیری با اشاره به سه مرکز شبانه‌روزی و ۱۵ مرکز روزانه برای نگهداری سالمندان در استان، افزود: در این مراکز خدماتی همچون کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی به سالمندان مراکز شبانه‌روزی، روزانه و خدمت در منزل ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی خاطر نشان کرد: نهم مهرماه روز جهانی سالمند است و شعار امسال با عنوان "تاب آوری و مشارکت زنان سالمند" تاکید به توجه به این قشر دارد؛ تکریم سالمندان نباید تنها محدود به امروز باشد و همواره باید این قشر عزیز مورد تکریم و احترام قرار گیرند، زیرا سالمندان سرمایه‌های گرانقدر جامعه هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با بیان اینکه سالمندان گنجینه‌های گرانبها و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که باید قدردان آن‌ها باشیم گفت: دوره سالمندی، دوران بسیار حساس و مهمی است که باید با ارج گذاری و حمایت از سالمندان، بتوانیم از تجربیات آنان به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.

فتاح کرمی گفت: در ۲ مرکز روزانه جهاندیدگان و امین شهرستان بروجن به بیش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرمانی، فیزیوتراپی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی ارائه می‌شود.

وی افزود: سرای سالمندان امین بروجن به صورت شبانه روزی نیز قابلیت نگهداری از ۴۸ سالمند را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.