ضمن پیروی از خط ولایت فقیه

مردم، آشوب‌ها را مردود می‌دانند/ درخواست برای برخورد با هنجارشکنان

مردم خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و اعلام پشتیبانی از اسلام و انقلاب، خواستار برخورد با بر هم زنندگان امنیت و نظم هستند.

شیطنت و تحریف یک واقعیت بهانه‌ای برای به راه انداختن آشوب‌هایی در سطح کشور شد.

این اغتشاشات با سر دادن شعار‌ها و انجام حرکات هنجارشکنانه همراه بوده است.

در این بین کسبه‌ای که مغازه‌های آن‌ها در خیابان‌های دارای تجمع و اغتشاش قرار دارد، از ناامنی‌های به وجود آمده ناراضی هستند و پلیس نیز در پی آرام کردن اوضاع است.

اعتراض با اغتشاش متفاوت است

یکی از شهروندان بیرجندی با محکوم کردن آشوب‌های اخیر گفت: اعتراض کردن به هر موضوعی با به پا کردن آشوب و اغتشاش کاملا متفاوت است.

او افزود: این چگونه اعتراضی است که با آتش زدن قرآن کریم و دست درازی به جان، مال و ناموس مردم همراه می‌شود؟


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از شهروندان بیرجندی نیز از مراجع قضایی و مسئولین امر خواست با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کنند تا آرامش به جامعه بازگردد.

او بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی بدانند با چنین فتنه‌هایی نخواهند توانست راه به جایی ببرند و ما تا پای جانمان از کشور و دینمان دفاع می‌کنیم.

طرح اعتراض در چارچوب قانون

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است و با مخلان امنیت جامعه برخورد می‌شود.

او افزود: اگر کسی نسبت به هر موضوعی اعتراض دارد باید آن را در چارچوب قانون مطرح کند و مسئولین امر نیز به این اعتراضات رسیدگی کنند و نباید این عوامل به اغتشاش منجر شود.

حجت الاسلام نسائی با اشاره به دستگیری تعدادی از آشوبگران اظهار کرد: هر فردی که با برنامه و هدفمند در آشوب‌های اخیر شرکت کرده باشد، طبق قانون مجازات شده و شدیدترین مجازات‌ها برای او در نظر گرفته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: اگر فردی نیز به صورت رهگذر و تماشاچی در آشوب‌ها حضور داشته، سعی خواهیم کرد تا با رأفت اسلامی با او برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار