خطیب جمعه اهواز:

قاطعانه با هرگونه تخریب اموال عمومی مقابله شود

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: هرگونه آشوب، ناامنی و تخریب اموال عمومی توطئه دشمنان علیه نظام بوده و باید با قاطعیت با آن مقابله شود.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با بیان اینکه باید با کسانیکه به مقدسات و مامور نیروی انتظامی جسارت می‌کنند به شدت برخورد شود افزود: افراد اغتشاشگر حجاب را بهانه کرده و به تخریب اموال عمومی روی آورده اند لذا در دفاع از امنیت ملی نباید کوتاهی کرد، در مقابل آشوب باید هزینه کرد و جای هیچگونه ارفاقی نیست.

او با اشاره به اینکه در جریان این «اغتشاشات» عده‌ای در خیابان روسری از سر برداشتند، به قرآن و مقدسات اهانت کردند همچنین اموال عمومی از جمله حدود ۷۰ دستگاه آمبولانس را به آتش کشیدند و به عده زیادی از مردم آسیب رساندند یادآور شد که باید با افراد آشوب طلب و توهین کنندگان به نوامیس مردم و قران برخورد شود.

خطیب جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه افرادی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند و به مقدسات توهین می‌کنند مردم نیستند و حساب آن‌ها از مردم جدا است گفت: اگر با این افراد آشوبگر با قاطعیت برخورد نشود جسورتر می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از مردم خوزستان که دنبال رو آشوب طلب‌ها نبودند گفت: قطعا این آشوب‌ها با همراهی دشمن است، دشمن در حال شکست است که دست به چنین اقداماتی می‌کند چرا که دشمنان اسلام از حضور از ۲۰ میلیونی مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین به خشم آمده اند.

پس از مرگ دختری با نام مهسا امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی در تهران اعتراضات به صورت گسترده‌ای نسبت به «گشت ارشاد» در سراسر کشور رخ داد.

اگرچه این اعتراضات در ابتدا بدون آشوب طلبی و تخریب اموال عمومی بود، اما به تدریج به سمت خشونت کشیده شد و پلیس نیز به منظور برقراری امنیت و جلوگیری از تخریب اموال عمومی اقدام کردند که این مسئله موجب بالا گرفتن تنش‌ها میان مردم و نیرو‌های انتظامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.