آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را تحریم کرد

در ادامه تحریم‌های واشنگتن علیه کشورمان، وزارت خزانه داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

 وزارت خزانه داری آمریکا امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که پلیس امنیت اخلاقی ایران را به اتهام آنچه «خشونت علیه زنان و نقض حقوق معترضان» نامید تحریم کرده است.

به گزارش العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا همچنین تحریم‌هایی را علیه شش مدیر ارشد امنیتی در وزارت اطلاعات، نیروی مقاومت بسیج، نیروی زمینی ارتش و نیروی انتظامی وضع کرد.

این تحریم ها و دخالت ها در امور داخلی ایران از سوی واشنگتن در حالی انجام می شود که آمریکا پیشتر به علت کشتن جورج فلوید زیر پای پلیس این کشور ماه ها شاهد اعتراضات مردمی بود که آنان نیز با خشونت سرکوب می شدند.

 آمریکا طی ۲۰ سال گذشته بیش از ۹۰ هزار حمله هوایی در کشورهایی، از جمله افغانستان، عراق و سوریه انجام داده که جان ۴۸ هزار غیر نظامی را گرفته است. کشاورزانی که در حال برداشت محصول در مزارع بودند، کودکانی که در خیابان‌ها بازی می‌کردند، خانواده‌هایی که از جنگ فرار می‌کردند و روستائیانی که در داخل ساختمان‌ها پنهان شده بودند، همگی به اهداف نظامیان آمریکایی تبدیل شدند.

آمریکا که بیش از همه در خصوص دفاع از حقوق بشر صحبت می‌کند، مرگبارترین قاتلان غیر نظامیان بی گناه بوده  و آن‌ که به شدت به اوضاع حقوق بشر کشور‌های دیگر حمله می‌کند، کشوری است که باید در خصوص حقوق بشر متهم شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
اونایی که خیبر شکن گفت در ایران هست ولی در بعضی از ایرانی ها که جوابش رو ناشناس دادن نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کشوری که پلیشس به فجیع ترین شکل ممکن، با پا جون، یک انسان رو می گیره ،صلاحیت این رو نداره که بخواد کسی یا کشوری رو بخاطر نقص حق وحقوق تحریم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
یعنی اینا که تحریم شدن همین وزارت اطلاعات و پلیس ، تو آمریکا تجارت دارن که تحریم شدن؟ روشنمون کنید ببینیم شما که میگید آمریکا بد هست پس اونجا چکار دارید که تحریم میشید؟ حتما تجارت دارید که تحریم شدید. پس باید افرادی رو استخدام کنید تا غیر مستقیم تجارت شمارو بگردونن. البته مثل شیخ الاسلامها نباشند که بردارند و فرار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
کسی اونجا کار نداره تو حالیت نیست اونها میخوان به دروغ به دنیا بگن ایران اونجا دخالت و کارداره اونوقت تو باورت شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
ما هم باید پلیس شون رو تحریم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
امریکا کارگران شهرداری و اتش نشان ها را هم تحریم میکند چون بعد از اغتشاشات این دو گروه وارد عمل میشوند و شهر را به حالت عادی باز میگردانند. البته سران امریکا میتوانند نگهبان های توالت های عمومی شهرداری ها را تحریم کنند چون زمان اغتشاشات در دستشوی ها را می بندند تا اراذل و اوباش شیر دستشویی ها را ندزدند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
بیشرمتر از آمریکا و حامیان داخلی اش وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا تو برو پلیس های خودتو تحریم کن که توی خیابان پا رو گلوی بیگناهان میذارن و اونها رو خفه میکنن
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۰۶:۱۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
آمریکاییا از همه چیز تحریمند.از انسانیت ،شرف ،دین ،غیرت،شرم وحیا،انصاف،راستگویی،رحم ومروت واین به خاطر خباثتشونه که خداوند تحریمشون کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
آقای خیبرشکن این چیزا که گفتی تو کجای ایران هست که ما نمی بینیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
آمریکا به تو هیچ ربطی نداره
آخرین اخبار