شهروند خبرنگار فارس؛

تیشه به ریشه شهرک صنعتی شیراز با تخریب کارگاه‌های تولیدی + فیلم

تخریب شبانه کارگاه های تولیدی در شهرک صنعتی شهر شیراز گلایه تولید کنندگان را در پی داشت.

فعالیت گارگاه‌ها به ویژه در شهرک‌های صنعتی موجب توسعه و چرخه اقتصادی کشور می‌شود. با توجه به اینکه امسال نیز سال تولید و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، بنابراین احداث کارگاه‌های تولیدی و اشتغال آفرینی بسیار حائز اهمیت است.
این روز‌ها شهرک صنعتی شهر شیراز به دلیل تخریب کارگاه‌های صنعتی حال و روز خوشی ندارد و تولیدکنندگان و کارکنان بسیاری نیز بیکار شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از این مشکل گلایه کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - شیراز

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام وقت بخیر بنده در منطقه صنعتی، جنب شهرک صنعتی شهر شیراز در کار تولیدی مشغول به فعالیت هستم. بدون اطلاع قبلی تمامی کارگاه‌ها تخریب شده است و خسارت‌های فراوانی را برای ما به وجود آورده است. با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، از شما خواهشمندیم که به این موضوع رسیدگی کنید.


بیشتر بخوانید: 

کارآفرینی طلبه دزجی از جنس ماسک ۳ لایه پزشکی + فیلم


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سیرک شده این شهرداری ها. هرکاری دلشون بخواد انجام میدن با پول شهروندان ولی دریغ از ارائه خدمات به شهروندان شورای شهرها هم بجای نظارت شدن همدست کارکنان شهرداری .. عوارض رو به یورو میگیره شهرداری ولی خدماتی انجام نمیده اگ دولت این شهرداری ها رو ساماندهی کنه درآمد هر شهر باعث آبادی اون شهر میشه و نیاز به هیچ بودجه دولتی نداره بخصوص شهرهای بالای ۱۰۰هزار نفر
آخرین اخبار