هدف گرفته شدن پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع خبری از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد صدای چندین انفجار در محوطه پایگاه میدان نفتی العمر متعلق به نظامیان آمریکایی در حومه دیرالزور واقع در شرق سوریه شنیده شده است.

همچنین هیئت رادیو و تلویزیون سوریه اعلام کرد یک بمباران راکتی روز یکشنبه، پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر را در حومه دیرالزور در شرق این کشور هدف گرفت. بنابر اعلام این پایگاه، آتش و ستون‌های دود بر اثر این حادثه از این پایگاه آمریکا به آسمان می‌رود.

همچنین بنابر اعلام رادیو و تلویزیون سوریه، بالگرد‌های آمریکایی در محوطه میدان نفتی العمر به پرواز درآمده اند. رسانه‌های محلی گفته اند نزدیک به ۷ انفجار در داخل میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور شنیده شده است؛ هرچند میزان خسارت‌ها مشخص نیست.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیز اعلام کرد این حمله موشکی، شدیدترین در نوع خود بوده است که طی آن، بزرگترین پایگاه ارتش آمریکا در سوریه را هدف قرار داده است.

چند روز پیش نیز رسانه‌های خبری گزارش دادند مجموعه انفجار‌هایی پی در پی در داخل میدان نفتی «العمر» در شرق استان دیرالزور سوریه که بزرگترین پایگاه نظامی نیرو‌های اشغالگر آمریکایی است طنین انداز شد. خبرنگار "اسپوتنیک" در دیرالزور سوریه گزارش داد: شعله‌های آتش و ستون‌های دود از داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در این میدان نفتی نمایان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
بزنید این کثافتهای دزد امریکایی را مثل موش از سوریه بیرون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
باید با حملات مکرر عرصه را بر این اشغالگران تنگ کنند تا ان شالله فرار را بر قرار ترجیح دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
کار دولت انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
با توجه به تخریب شدید تاسیسات نفتی العمر در اثر جنگ با در سوریه، بنظر میاد امریکا سرقت گاز را از این میادین در اولویت قرار دادن ک در حال استخراج و سرقت گاز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
کار فاطمیون بوده
آخرین اخبار