پیگیری شد؛

تعیین هزینه خوابگاه دانشگاه کوثر زیر نظر شورای نظارت بر خوابگاه‌ها است

پیام شما شهروندان عزیز در مورد گران بودن هزینه خوابگاه دانشگاه کوثر بجنورد، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد در مورد گران بودن هزینه خوابگاه دانشگاه کوثر بجنورد، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

سلام وقت بخیر لطفا درباره هزینه خوابگاه دانشجویی دانشگاه کوثر در شهرستان بجنورد گزارشی تهیه کنید.

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد گران بودن هزینه خوابگاه دانشگاه کوثر بجنورد، پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

آمادگی دانشگاه کوثر برای اسکان دانشجویان غیربومی

رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه کوثر از آمادگی این دانشگاه برای ارائه خوابگاه به دانشجویان، در سال تحصیلی جدید خبر داد.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
سلام.عرض ادب.امسال (1401)دخترم از تهران در دانشگاه کوثر خواهران بجنورد قبول و در خوابگاه آنجا که شامل اتاقی 4 نفره است و با هزینه 3300000تومان از هر 4 نفر و در یک اتاق بسیار کوچک که شامل یک موکت در کف اتاق میباشد،مشغول به تحصیل شده است. متاسفانه بخاطر آنکه امنیت داشته باشد ما هم قبول کردیم والا از نظر مالی مشکلی برای تهیه یک آپارتمان اجاره ای در آنجا نداریم . اما ناراحتی من از این بابت است که چطور 4 دختر کم سن وسال بدون آنکه میز و صندلی ای وجود داشته باشد ، و با وجود دریافت ابن شهریه های سنگین ،می توانند بر روی موکت بنشینند و درس بخوانند؟...البته در اتاقهای 6 نفره و ده نفره این موضوع نیز تکرار شده و هیچ گونه امکانات حداقلی برای این دخترها که از خانواده شان جدا بوده و دارای روحیه های شکننده ای نیز هستند وجود دارد. ترا خدا پیگیری بفرمایید.ممنون
آخرین اخبار