رضایی:

نرخ تورم روند نزولی پیدا کرده است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از دو ماه گذشته روند نزولی پیدا کرده است.

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور  که به قم سفر کرده است در دیدار با  آیت‌الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:  نرخ تورم از دو ماه گذشته روند نزولی پیدا کرده است و تلاش می‌کنیم با کنترل گرانی ها، به مرور قیمت برخی اقلام نیز کاهش پیدا کند.

او با بیان اینکه توجه به معیشت و معنویت مردم یکی از اصلی‌ترین شعار‌های دولت سیزدهم است، افزود: دولت مردم را صاحبان نظام و خود را خدمتگزار آن‌ها می‌داند و با همه توان برای حل مشکلات آن‌ها تلاش می‌کند.

رضایی کنترل نقدینگی و تورم، اصلاح و تحول اداری، و نظام پولی و بانکی را از برنامه‌های اصلی دولت برشمرد و گفت: اگر این مسائل به خوبی مدیریت شود، شاهد تحولات عمیق اقتصادی و جهش تولید در کشور خواهیم بود.

انتظار مردم از دولت حل مشکل گرانی است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم در دیدار معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: باید دغدغه‌های اقتصادی مردم، با تدبیر و مدیریت رفع شود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: بسیاری از این مشکلات به دلیل مبارزه ایران اسلامی با مستکبرین شکل گرفته است که باید با تلاش دولت این مشکلات مرتفع شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دولت سیزدهم با شعار مردمی روی کار آمده است ،افزود: دولت وظیفه دارد پیش از آغاز هر طرح و برنامه‌ای بدون عجله و با کار کارشناسی آن را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار