رسانه‌ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه خیر و احسان نقش مهمی دارند

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: نقش رسانه‌ها و فعالان عرصه فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد به ویژه ارتقائ اعتماد عمومی بسیارمهم است.

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه هیئت اندیشه ورز کمیته امداد که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار شد، گفت: کمیته امداد ۲۹ هزار خانوار تحت حمایت در استان دارد و خدمات خود را در قالب ۱۲۰ خدمت در بخش‌های مختلف به اقشار نیازمند و مددجویان عزیز تحت حمایت ارائه می‌دهد.

او با اشاره به نیاز‌های مختلف جامعه هدف کمیته امداد در بخش درمان، مسکن، تحصیل و اشتغال، افزود: این نهاد با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف تلاش می‌کند به صورت هدفمند و نظام‌مند در قالب خدمات توانمند ساز به جامعه هدف این نهاد خدمت رسانی کند.


مدیرکل کمیته امدد استان زنجان ادامه داد: به نقش تأثیر گذار رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد اشاره کرد و افزود: نقش رسانه‌ها و فعالان عرصه فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد به ویژه ارتقای اعتماد عمومی و ترویج فعالیت‌های خیر خواهانه مهم بوده و هماهنگی‌های فعالان این عرصه می‌تواند در ارتقاء کار کرد‌های این نهاد تأثیر گذار شود.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از فعالان عرصه فضای مجازی و اصحاب رسانه با ارائه نظرات و پیشنهادات، آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با کمیته امداد در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف به عنوان یک مسئولیت اجتماعی اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.