استاندار خراسان شمالی خبرداد

ضرورت استمرار نهضت مهارت آموزی

حسین نژاد بر ضرورت استمرار نهضت مهارت آموزی، الزام کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان و حرکت جهادی در مسیر عدم بازمانده از تحصیل تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت:  توجه ویژه به معلمان کلاس اول و کلاس‌ها در راستای کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان امری ضروری است، زیرا وجود یک معلم حتی در روستا می‌تواند حرکت آفرین باشد.

او جلسات شورای آموزش و پرورش را یکی از کیفی‌ترین جلسات استان دانست و گفت: تمام مصوبات این شورا باید با برنامه ریزی، کارشناسی شده و نیاز سنجی شود و دستگاه‌های اجرایی هم ملزم به همکاری در اجرای این طرح‌ها هستند.

او گفت : با فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزشی، تامین اعتبارات و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان توفیقات خوبی را بدست آورد.

او بر استمرار نهضت مهارت آموزی تاکید کرد و گفت:تمام تلاش ما بر این است تا بازمانده از تحصیل نداشته باشیم همچنین می‌توان از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در مناطق حاشیه شهر‌ها در راستای توانمندسازی و نهضت سواد آموزی کمک گرفت.

او گفت : هرچند استان خراسان شمالی پیشرو در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل است، اما باید ساختار منظم تری برای نهضت سواد آموزی تعریف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.