مقام آمریکایی: ترامپ یک خودشیفته است

وکیل سابق کاخ سفید با اشاره به اینکه ترامپ نمی‌تواند به غیر از منافع شخصی خود به چیز دیگری فکر کند او را یک خودشیفته توصیف کرد.

«تای کاب» وکیل سابق کاخ سفید، با بیان آنکه رئیس‌جمهور پیشین آمریکا «یک خودشیفته به شدت آسیب دیده» است، اعلام کرد که اغلب تصمیمات او براساس دو خصیصه سمی شکل می‌گیرد.

تای کاب در مصاحبه با پادکستی از شبکه خبری سی‌بی‌اس «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ مشکل شخصیتی داشت که باوجود آنکه دستیارانش شکست را پذیرفتند، او امتناع کرد، گفت: «ترامپ نمی‌تواند به غیر از منافع شخصی خود به چیز دیگری فکر کند.»

کاب که به دلیل مخالفت ترامپ با رویکرد مصالحه‌جویانه‌ او، در آخر مجبور به ترک کاخ سفید شد، گفت: «ترامپ یک خودشیفته بسیار آسیب دیده است.»

تای کاب در طول این مصاحبه یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به عمارت ترامپ در فلوریدا و جمع‌آوری اسناد و مدارک محرمانه را بخشی از تحقیق گسترده‌تر درباره شورش‌های پس از انتخابات در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ دانست.

وکیل سابق کاخ سفید گفت: «من فکر می‌کنم وزارت دادگستری قصد دارد او را بدون توجه به هر اتفاقی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. از نظر انواع اسنادی که دولت می‌تواند بگیرد، حکم بازرسی بسیار بسیار جامع است. به طور مثال، شما با این حکم می‌توانید هر جعبه‌ای که شامل اسناد باشد را بردارید و هرجعبه‌ای که کنار آن باشد را هم بردارید. اینها پارامترهایی گسترده هستند.»  

به تازگی پلیس فدرال آمریکا اسناد بسیار محرمانه‌ای از عمارت فلوریدای ترامپ جمع‌آوری کرده است، که حتی گفته می‌شود در میان آنها اسناد مربوط به برنامه هسته‌ای یک کشور خارجی نیز بوده است.

اما دادگستری آمریکا و وکلای  ترامپ تاکنون نتوانستند با یکدیگر به توافقی برای انتصاب فردی مطمئن برای حفاظت از اسناد کشف شده در این عمارت برسند.

در حال حاضر برخی از بلندپایه‌ترین مقامات امنیت ملی دولت بایدن به دلیل محدود بودن برخی از اسناد مجاز به بررسی برخی از اسناد نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
ترامپ یک خودشیفته است
زززززززززززززززززززااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
خود شیفته = خطرناک
آخرین اخبار