آینده کشور در گرو آموزش و پرورش است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه ما همه باید آموزش و پرورش باشد و در عمل نیز اولویت باشد، زیرا آینده کشور در گرو آموزش و پرورش است.

فریدون حسنوند گفت: در شهرستان اندیمشک در کنار توجه به  فضای آموزشی به فضایی ورزشی، کانون‌های پرورش فکری و قرآن و عترت توجه شده است  و خوشبختانه در این زمینه موفق عمل شده است.

او می گوید: آموزش و پرورش محل پرورش و تکامل افراد است و  از ظرفیت‌ها بین دستگاهی در  آموزش و پرورش استفاده شود.

به گفته نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی باید شور و نشاط به مدارس بازگردد و امروز دنیا با  تکنولوژی بروز در جهت کسب علم حرکت می‌کند و معلمان، دانش آموزان و فضا سازی مدارس باید به سمت هوشمندسازی برود  آموزش و پرورش به این موضوع نگاه ویژه داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: برخی از مدارس شهرستان که داری قدمت چند دهه ساله هستند نیازمند باز سازی هستند و با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیزات جدید آموزش برا آغاز سال تحصیلی جدید آموزشی به مدارس  اندیمشک و الوار گرمسیری تزریق خواهد شد.

او می گوید: آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک دچار کمبود نیروی انسانی است و نیروی انسانی و نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش شهرستان جوابگو نیست و در جهت  افزایش سطح کیفیت آموزش و پرورش ضرورت دارد به این موضوع مهم شهرستان مورد برسی قرار گیرد و تصمیمات لازمه اتخاذ گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار