نیوزمکس:

مهار جرم و جنایت در آمریکا غیرممکن است

شبکه تلویزیونی نیوزمکس در گزارشی به عمق جرم و جنایت روز افزون در ایالت‌های آمریکا پرداخت.

 نظم و قانون در آمریکا هر روز وضع وخیم تری پیدا می‌کند و نیاز است که تصمیم جمعی در این باره اتخاذ شود. تصمیمی که محافظه کاران درباره آن تردیدی ندارند، اما به نظر می‌رسد که لیبرال‌ها درباره آن پیوسته در حال تغییر دیدگاه ناگهانی هستند. در این زمینه، دو گزینه وجود دارد، پژمردن و مردن در مردانگی و درستکاری سیاسی، یا رشد و رونق در واقعیت.

شبکه تلویزیونی نیوزمکس گزارش داد: راه کنونی که ما در آن به سر می‌بریم، این کشور را به جایی خواهد رساند که کافی است تا (به عنوان) یک کشور جهان اول نتواند بدون نظم و قانون به حیاتش ادامه دهد. ما (به این ترتیب) به سرعت در حال از دست دادن مهار امور هستیم. سرقت، غارت و کشتار بی معنا و بی رحمانه همه این تصویر‌هایی که شما در حال تماشای آن‌ها هستید، ارزش شرح دادن ندارند، چرا که وقت تلف کردن است و شما آن‌ها را هر روز (به چشم خودتان) می‌بینید. پلیس دیگر احترامی ندارد و آن‌ها وظیفه شان را انجام نمی‌دهند و این وضعیت کنونی آمریکاست.

نیوزمکس در ادامه گزارش خود آورده است: شهر‌های ما وضع کثیف و آشفته‌ای دارند. این تصویر دیروز شهر سانفرانسیسکو است. در یکی از پیاده رو‌های این شهر، معتادان مواد مخدر با یکدیگر درگیر بودند و با جارو همدیگر را می‌زدند. ۲۵ مایل دورتر از این شهر که زمانی زیبا بود، یک مادر ۲۵ ساله در روز روشن، در شهر "سن کارلوس" ایالت کالیفرنیا سر بریده شد (!) (بله) در روز روشن سر از تنش جدا شد.

شاهدان به پلیس گفتند که سر آن شهروند زیر خودرویش افتاده بود و بدن بی سرش در کنار خیابان. (این در حالی است که) سیاستمداران ما می‌گویند که امنیت ما بالاتر رفته است. علت آن است که مجرمان خُرد دیگر هدف حمله و اقدام پلیس قرار نمی‌گیرند (و در نتیجه آمار مجرمان، در ظاهر کاهش یافته است). این روند همچنان با قوت ادامه دارد. شعار یاد شده در این زمینه مضحک است و حتی به یک جواب منتهی نشد و برای این نوع دروغ گویی در بسیاری از حوزه ها، واکنشی صورت نگرفت، چرا که بسیاری از محافظه کاران در بسیاری از مراکز جمعیتی این کشور از رای دادن خودداری می‌کنند. در نتیجه، این نامزد‌های لیبرال هستند که در حال حاضر، کنترل کامل امور را در دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار