احداث سلول شماره دوم اقدامی زمینه ساز برای موضوع تفکیک زباله

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دعوت می‌کنیم تا در رابطه با موضوع پسماند اهواز ورود و در حد توان کمک کنند.

سیاوش محمودی گفت: احداث سلول شماره دو اقدام خوبی است که می‌تواند در بحث تفکیک زباله از مقصد و رعایت نکات بهداشتی در این زمینه کمک کند.

او می‌گوید: از شهردار و سازمان مدیریت پسماند می‌خواهیم که چرخه پسماند در اهواز حل شود و پسماند حوزه‌های مختلفی دارد و آموزش شهروندی در این خصوص باید جدی گرفته شود و به سمت کاهش تولید پسماند حرکت کنیم.

این مقام مسئول گفت: در رابطه با موضوع تفکیک از مبدا طرحی را شورای شهر ارائه داده بودند که انتظار داریم مدیریت شهری، شهردار و سازمان پسماند به جد ورود کند و تفکیک از مبدا را آغاز کنیم.

محمودی می گوید: زمینه سرمایه گذاری در اهواز وجود دارد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی دعوت می‌کنیم تا در رابطه با موضوع پسماند ورود و در حد توان کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: توجه به موضوع جمع آوری نخاله‌ها یک مسئله جدی است و بار‌ها گفته ایم که توجه به موضوع جمع آوری نخاله مهم است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص اقدامات موثری را انجام بدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار