خدمات‌رسانی به شهرک بنفشه؛ از ایجاد سرای محله تا احداث زمین چمن

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: طرح جمع آوری یک روز در میان زباله از تیرماه در شهرک بنفشه اجرایی و با استقبال ساکنان مواجه بوده است.

مرتضی شریف کاظمی، مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به برخی از خدمات شهرداری منطقه ۲ به شهروندان از جمله ساکنان شهرک بنفشه، گفت: یکی از مهمترین اقدامات در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی، افزایش سرانه های ورزشی بود که با جلسات کارشناسی برنامه ریزی لازم انجام شده است.

او می گوید: بر این اساس، احداث زمین چمن ورزشی درشهرک بنفشه در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش همکاران، عملیات ساخت این زمین به تمام رسیده و در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

شریف کاظمی با اشاره به احداث سرای محله در این شهرک، گفت: با توجه به جمعیت زیاد شهرک، ایجاد سرای محله در آن به شدت احساس می‌شد و بر این اساس به همت مدیریت شهری کرج، سرای محله احداث و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او به انتخاب شهرک بنفشه به عنوان پایلوت اجرای طرح جمع آوری یک روز در میان زباله در منطقه دو اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهروندان از این طرح که از تیرماه، اجرایی شده، استقبال زیادی داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.