کشف ۳۱۰ میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب این استان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری گفت: با اجرای بیستمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۳۸۲ حکم قضائی، ۱۶۲۳ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۶۵۸ نفر سارق و مالخر بودند.

وی ادامه داد:در راستای اجرای این طرح، ۸ باند بزرگ سرقت منهدم و ۶۵۴ قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۵۶ کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان کرد: در جریان اجرای این طرح، ۱۹۹ نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و ۵۱۹ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۹ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۸۳ تیغه سلاح سرد از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۲۴ قاچاقچی عمده نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

وی گفت: دستگیری ۸۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار