۳۶۲ نیکوکار به جمع حامیان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری پیوستند

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه محرم امسال، ۳۶۲ نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت استان پیوستند.

آقای منصوری گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف تأمین بخشی از نیاز‌های اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه پنج هزار و ۴۸۵ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند افزود: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است، اما پدر خانواده علیرغم میل باطنیاش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد. 


بیشتر بخوانید


رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی از سوی ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش میشوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

منصوری با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در رشد و بالندگی فرزندان خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار