خسروی وفا:

ذات رقابت سرشاخ شدن است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اقتضا و ذات رقابت سرشاخ شدن است.

محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: از دوستان عزیز به ویژه سردار قربانی رخصت می‌طلبم. سعی می‌کنم صحبت من در تاریخ شفاهی باشد. ما وارث ۵ هزار شهید ورزشکار هستیم که همه جوان بودند. آن‌ها باور کردند که باید به استقلال کشور، اسلام و شهدای قبل از انقلاب پایبند باشند. امروز در تمام رشته‌ها با افتخار هستیم و این باور که "می‌توانیم" را این شهدا به ما آموختند. چه کسی فکر می‌کرد دختران ما در المپیک مدال بیاورند و یا در دوومیدانی و تیراندازی به مدال برسیم؟ امروز که اینجا هستیم وامدار شهدا هستیم.
 
خسروی وفا تاکید کرد: انتخابات زیبایی برگزار شد. صالحی امیری تیم خوبی در کنار خود داشت. امیدوارم شاگرد خوبی برای اساتید گذشته خود باشم. ما با اتحاد می‌توانیم ورزش را به آنجایی که شایسته است برسانیم. دوستانی که در رقابت بودند می‌دانند ذات رقابت سرشاخ شدن است. هیچ دوره‌ای از انتخابات کمیته ملی المپیک شیرین‌تر از این دوره نبود. علی‌نژاد دوست صمیمی من است و این جوان توان و ظرفیت بالایی دارد.
 
وی همچنین در خصوص همکاری با صالحی‌امیری، عنوان کرد: او قرار نیست برود، من در کنار وی کار را پیش می‌برم. صالحی‌امیری قول داده در کنار من می‌ماند، او مدیر اخلاق مداری است و زیر قول خود نمی‌زند.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار