اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

توقیف پراید با ۹ کیلو حشیش/ کشف بیش از ۱۷ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.


سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران  این پلیس در ادامه طرح ضربتی مقابله با قاچاق مواد و مبارزه با سوداگران مرگ، از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود دریافتند این متهم مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان همجوار خریداری و با خودرو شخصی خود قصد انتقال آن به قزوین را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: ماموران این پلیس با همراهی یگان امداد شهرستان قزوین موفق شدند خودور مورد نطر را در عوارضی شماره ۲ ورودی تهران به قزوین شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ علی بیگی اظهار داشت:در بازرسی از خودروی متهم، ۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.
 

کشف بیش از ۱۷ تن چوب قاچاق در "آوج"

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون باری ولوو، حامل چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۵ تن و ۲۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش "آبگرم" یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب را متوقف و ضمن دستگیری راننده ۲ تن چوب قاچاق، کشف کردند.

سرهنگ"زرینی" با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی و چوب‌های کشف شده تحویل اداره جنگلبانی شد.

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از واحد‌های صنفی روستای "ناصرآباد" شهرستان آبیک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه ناصر آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی لازم به محل اعزام و در بازرسی از آن، ۴ کیلو و ۴۳۰ تریاک کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش "بشاریات" یک خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و یک کیلو گرم تریاک در این خصوص کشف کردند.

سرهنگ"لامعی" با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دپو سوخت قاچاق در"قزوین" لو رفت

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: با توجه به دریافت خبری مینی بر وجود یک انبار سوخت قاچاق دریکی از روستا‌های اطراف شهرستان قزوین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران این پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطر نشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فوت راکب موتور سیکلت بر اثر برخورد با نیسان در تاکستان

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت : در سانحه رانندگی روز گذشته در سه راهی "کهک "که بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با موتور سیکلت رخ داد، راکب موتور در دم جان باخت.

وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار