مامور قلابی را شناسایی کنید

پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر شخصی که با پوشیدن لباس مامور انتظامی اقدام به کلاهبرداری از طریق سایت دیوار می‌کرد، از شهروندان خواست چنانچه توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفتند برای شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری سایت دیوار از سوی فردی با لباس کارکنان انتظامی بر تن داشته، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

 رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه کاراگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا را دریافت و متواری می‌شد.

او می گوید: در ادامه کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی و دستگیری متهم شده و تاکنون ۱۹ نفر از مالباختگان را شناسایی کرده اند.

سرهنگ نادربیگی افزود: با دستور دادیار شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج تصویر بدون پوشش متهم منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- بلوار تعاون -ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.