اولین تصاویر ضرب و شتم دختر و همسر شهید خادم صادق/ همسر شهید: گفتم شالتان را بپوشید حمله ور شدند + فیلم

امان از روزی که حرمت شهید، آن هم در سومین حرم اهل‌بیت (ع) بشکند، مشت و لگد‌هایی که بی‌مهابا بر سر و صورت فرود آیند و غیرتی که نجوشد.

همسر و دختر شهید خادم صادق در ملا عام مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در سومین حرم اهل بیت (ع) چادر از سرشان کشیده شد، در قلب شهر شیراز و مکانی عمومی، انجا که غیرتی نجوشید و دفاعی از آن‌ها نشد!

خبر جانکاه بود و نگران‌کننده، از اوضاع نابسامانی حکایت می‌کرد و از رنج و محنتی که خانواده‌های مظلوم شهدا تحمل می‌کنند.

ساعت ۶ صبح بود که در گوشی تلفن همراه خبر کتک‌کاری کردن در یکی از پاساژ‌های سینما سعدی و هتک حرمت خانواده شهید را دیدم.


بیشتربخوانید


هنوز ساعت به ۸ نرسیده بود که در میان شک و تردید شماره همسر شهید خادم صادق را پیدا کرده و با وی تماس گرفتم.

با روی باز پاسخ داد، ماجرای خبری که از صبح در فضای مجازی دست به دست می‌شد را جویا شدم و طاهره گلستانی‌زاده اینگونه توضیح داد: ششم شهریورماه با دخترم برای خرید وارد یکی از پاساژ‌های سینماسعدی شدیم.

وی افزود: در حال دیدن مغازه‌ها بودیم که دیدیم دو خانم بدحجاب نزدیک‌مان در حال خرید هستند، به یکی از ان‌ها که شال از روی سرش افتاده بود گفتم " خانم شال‌تان را بپوشید" و همین یک جمله سبب شد تا رکیک‌ترین الفاظ را به من و دخترم بگویند و به ما فحاشی کنند.

همسر شهید خادم‌صادق افزود: دخترم که بسیار ناراحت شده بود، خطاب به آن‌ها گفت" این کار شما هنجارشکنی است" و همین یک جمله کافی بود تا مشت و لگد بر سرمان هوار شود.

گلستانی‌زاده اظهار داشت: متاسفانه بوتیک‌داران و افراد عبوری هم روز گذشته فقط شاهد ماجرا بودند و هیچ‌یک واکنشی نشان ندادند و این دو بانوی جوان چادر و حجاب را از سر دخترم برداشتند تا در نهایت با وساطت یک مرد مسن ماجرا تمام شد.

وی گفت: پس از این اتفاق، برادرم موضوع را پیگیری کرد و به نیروی انتظامی اطلاع داد و خوشبختانه همه وارد عمل شدند و دوربین‌های مدار بسته را مورد بررسی قرار داده و در پی شناسایی آن‌ها هستند.

از او درباره همسر شهیدش پرسیدم و وی اظهار داشت: همسرم ۸ سال در جبهه‌های جنگ بود و در بیشتر عملیات حضور داشت و بار‌ها مجروح شد و جانباز ۸۰ درصد بود.

وی افزود: همسرم پس از جنگ در پارگان زرهی مشغول بود و طی یک ماموریت بر اثر تصادف به شهادت رسید.

گوشه‌ای از فیلم ضرب و شتم از دوربین مداربسته یکی از مغازه‌ها در زیر قابل مشاهده است.

 

دستگیری ۲خواهر ضارب خانواده شهید خادم صادق
فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

لطف الله شیبانی گفت: دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی ادامه داد: این دو زن که ششم شهریور ۱۴۰۱ دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

امام‌جمعه شیراز: جریانی عامدانه هنجارشکنی می‌کند
نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ظهر دوشنبه با حضور در منزل شهید منصور خادم صادق ضمن دیدار با خانواده این شهید به تبیین مواضع و دیدگاه خود درباره حادثه و برخورد روز یکشنبه با همسر و دختر این شهید پرداخت و گفت: جریانی عامدانه هنجارشکنی می‌کند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام با اشاره به این رخداد گفت: یک جریان دارد مواضع ارزشی ما را زیر سوال می‌برد و مسئولان مربوطه باید با این جریان برخورد کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار کرد: روز اول ماه صفر و روز اوج مظلومیت حضرت زینب (س) و فرزندان امام حسین (ع) است و دلیل حضور ما در خانه شهیدان خادم صادق این بود که این مظلومیت تاریخی که آل الله داشته‌اند، این بار در حرم سوم اهل بیت (ع) تکرار شد که قلب همه مؤمنین را به درد آورد.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: مظلومیت برای دختر شهید خادم صادق، تداعی کننده مصیبت وارده بر حضرت زینب است که در عین اقتدار، مظلومیت را تجربه کرد.

دژکام افزود: این اتفاق زمینه‌ای خواهد بود برای اینکه مجموعه انقلابیون و مسئولین برای اصلاح این جریانی که متاسفانه بیش از حد هنجارشکنی را پیشه کرده‌اند و در شهر مقدس شیراز به ساختارشکنی و هتک حیثیت ارزش‌ها و باور‌های ملی و دینی مشغولند اقدام جدی و عاجل کنند.

وی بیان کرد: جریان حزب الله و انقلابیون و متدینین در شیراز یک جریان منطقی و اهل مدارا در حد نهایت است و تا امروز با همین رویه با هنجارشکنان مواجهه داشته‌اند؛ هیچ کس نمی‌تواند بگوید حزب الله در شیراز رفتاری کرده است که در آن تندروی و افراط بوده است.

آیت‌الله دژکام بیان داشت: این زمینه به وجود آمد برای اینکه اگر کسانی در بین این جریان هنجار شکن، بالاخره اهلیت دارند هدایت شوند، البته ما دوست داریم که همه هدایت شوند این نکته اول که نباید فراموش شود.

وی عنوان کرد: علی‌رغم این مدارایی که نسبت به جریانات هنجارشکن شده که به امید هدایت آن‌ها این کار را کردیم، توقع نمی‌رفت که در ایامی که متعلق به سه ساله امام حسین علیه السلام است، فرزند شهید در شهر مظلومیتی مانند حضرت رقیه پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: توقع نبود در ایام روز‌های مصیبت اهل بیت (ع)، برخی هنجارشکنان حرمت همسر و دختر شهیدی بزرگوار را در سومین حرم اهل بیت (ع) خدشه دار کنند. ما این توقع را نداشتیم و این همه بی شرمی را از این جریان هنجار شکن تصور نمی‌کردیم.

وی اضافه کرد: ما همه عمرمان شعار دادیم که کاش ما بودیم جلوی مظلومیت حضرت زینب و حضرت رقیه را می‌گرفتیم، اما چگونه می‌شود که امروز جلوی چشم ما دختر شهیدی به بهانه حمایت از ارزش‌های دینی مظلوم واقع می‌شود؟

دژکام افزود: بنده امروز آمده ام تا این مظلومیت دیگر وجود نداشته باشد چراکه این موضوع برای امت حزب اللهی شیراز قابل تحمل نیست.
وی بیان کرد: در این راستا مسلماً مسئولین ذیربط وظایفی دارند و انتظار می‌رود مسئولان این وظایف را با جدیت انجام دهند چراکه مسئله یک مورد و یک برخورد در یک گوشه شهر نیست. یک جریان دارد مواضع ارزشی ما را زیر سوال می‌برد.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید با این جریان برخورد کنند، گفت: بنده در خطبه‌ها هم این را گفتم که اگر سازماندهی شده و پشت جریان این قضیه هنجارشکنی، ما احساس کنیم یک جریانی تعمداً می‌خواهد برای نظام و برای مردم متدین مسئله درست کند در آن صورت دیگر خبری از متنانت و مدارای همیشگی شیرازی‌ها نخواهد بود.

امام جمعه شیراز یادآور شد: این قضیه‌ای که پیش آمد کاملاً ثابت کرد که این جریان حاضر است حتی یک متدینی را به خاطر این که می‌گوید لباس درستی بپوش یا کمی مراعات بکن، کتک بزنند و هتک حرمت کنند.

وی گفت: مطمئن هستم مجموعه نیروی انتظامی با تدبیر ویژه اقدامات لازم را در خصوص بی احترامی که به خانواده شهید شده و همین جریانی که می‌خواهد بی احترامی به ارزش‌های شهدا بکند انجام می‌دهد و ما منتظر هستیم این مسئله با مدیریت مسئولین دلسوز و پای کار مجموعه‌های امنیتی مدیریت شود و نیازی به کار دیگری نباشد.

دژکام خطاب به نیرو‌های مدیریتی و مسئولان امنیتی گفت: ما در مجموعه قرارگاه فرهنگی استان هم در خدمت عزیزان هستیم و مطمئن باشید خیل جمعیت متدینین پشت سر شما نیرو‌های مدیریتی و مسئولین امنیتی هست همیشه حمایت کردند باز هم حمایت می‌کنند.

وی بیان داشت: بدون شک بسیاری از جوان‌های شیرازی اکنون ناراحت هستند؛ ما کنترل می‌کنیم و الا برخورد‌های خیلی حادی بعضی مواقع ایجاد می‌شود.

دژکام عنوان کرد: اینکه بچه شهید را به بهانه حمایت از حجاب بزنند، برای بچه‌های غیرتی هیئت‌های ما قابل تحمل نیست. اما همه آن‌ها به خاطر اینکه در نظام اسلامی کار باید قانونی انجام شود منتظر هستند که مسئولین قانونی اقدام کند امیدوار هستیم ان شاءالله این قضیه با همت عزیزان و پیگیری‌هایی که می‌کنند به زودی حل شود.

وی اضافه کرد: عمق این قضیه هنجارشکنی در باب حجاب و عفاف که بر بعضی‌ها پوشیده بود اکنون آشکار شد که یک دست‌های خائنانه نیز در کار است؛ بی احترامی به ارزش‌ها به یک جایی رسیده که برمیگردند آمر به معروف و ناهی از منکر را کتک می‌زنند. این موارد باید تعدیل و کنترل شود.

دژکام بیان کرد: این اتفاق برای متدینین نازیبا بود، اما انشاالله جبران می‌کنیم و نمی‌گذاریم این مظلومیت ادامه پیدا کند.

وی ضمن تشکر از مادر و دختر شهید گفت: تشکر می‌کنم از شجاعت، غیرت و رفتار زینبی این مادر و دختر که وارث حضرت زینب هستند احسنت به مقاومت شما احسنت به ایستادگی شما و جمعه مذهبی کشور به شما خانواده شهدا و به شما مادر و دختری که زینب گونه ایستادید افتخار می‌کند؛ ولو اینکه متحمل رنج شدید، اما از ارزش‌های خود دفاع کردید.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس ابراز کرد: امیدوار هستیم همه ما بتوانیم جایگاه، فرهنگ، ارزش‌ها و میراث شهدا را نگهبانی کنیم و امیدوارم نظام اسلامی در حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت بیش از پیش موفق باشد.

منبع: همشهری آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶۶
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
من از خانواده شهید معذرت میخوام شما بالاتر از این ادمهای بیشرم هستید پس مثل حضرت زینب( س) صبوری کنید
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۹:۵۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
جایی که در مدرسه غیر انتفاعی بچه دبستانی بچه دیگری رو به زور وادار می‌کنه که شعار هنجار شکنانه بده و زمانی که اون بچه قبول نمیکنه شعار بده و کتک میخوره چه انتظاری از بزرگ‌ترش میشه داشت.متاسفانه هیچ نظارتی رو روش تربیتی مدرسین و مدیران در مدارس غیر انتفاعی وجود نداره.خوب همین بچه چند سال دیگه وارد اجتماع شد نمیشه توقع داشت از قانون کشورش تبعیت کنه چون نه چیزی در مدرسه پولی خودش یاد گرفته نه در خانواده خودش. مسولان آموزش و پرورش لطفاً نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
شهید زاده
۱۳:۰۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تف به وقاهت و لوس وجود بزدلایی که وقت نیاز از مردایی مایه گذاشتن که مثل مردنماهای زنهای بیخجاب جراعت تن فروشی نداشتن بخاطر شکل تجاوزی که تصورشم وحشتناکه و پشت سپر عزیزان همین خانواده سهدا قایم شدن ، این بی بته ها حالا دنبال حراج ژتوناشونن نمک نشناسا اینجوری جواب اون همه بزرگی رو میدید چه خودی چه اونوری چه اینوری تف به ذهن مریضتون که نه میفهمید نه حالیتونه فقط نفع خودتون رو میبینید کی میدونه به اون خانواده شهید چی گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
این برنامه ها ترس دشمن از اسلام هست وباید عوامل اصلی مثل جمل سرخ مو کشته وآتش زده شوند
یا حیدر کررار
Iran (Islamic Republic of)
ترنم
۰۰:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
هبچ هنری ندارن که فقط مثل حیوانات درنده حمله کردن رو‌خوب بلدن ... عین سگ که بهو حمله میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
خدا مرگشون بده این بی حجابها
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
فقط اعدام یا زندان
این بی غیرتایی که الان واسه مهسا امینی اینقدر استوری میذارن الان اینجا واسه خانواده شهدایی که جانشان را تقدیم ملت و ولایت کردند که اگر نبودن شما بی شارفت های بی حجاب نبودید که به خانواده شأن توهین کنید
واسه خانواده شهدا که در ملا عام توسط یک عده هتاک بی شرف و بی حجاب دوزاری کتک زده شدند واسه اینا بلد نیستید استوری بذارید و یا حداقل محکوم کنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
به نظرمن هیچکدوم مقصر نیستن چون از پایه همه چیز مشکل داره
Iran (Islamic Republic of)
سیده بانو
۱۸:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
خیلی ناراحت شدم.
و از امثال همسر و دختر شهید خادم صادق نیز خجالت میکشم
و برای اونایی که اون دوروبر بودن
مخصوصا خانوما برای این درگیری هیچ دخالتی نکردن
بی عرضه همه جا بی عرضه ست
بی غیرت همه جا بی غیرته
متاسفانه این هنجارشکنی هم روز به روز و سال به سال بدتر میشه حتی توی بازار هم کلی مدل لباسا عوض شده و۸۰ درصد به بالا مانتوهای جلوباز هستن شلوارهای ۹۰ سانتی
باید توی این موضوع اساسی کار بشه
خدا همه مون رو هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
فرنوش فتحی
۱۵:۳۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
دست خانم های بیحجاب درد نکنه عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
آقامعلم
۱۹:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
حیفه که دستم بهت نمیرسه چون اینجا دیگه جای بانمک بامزی نیست نخودی:)
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر دشمنان اسلام
۱۴:۱۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
تو خودت هم از این جنس های خراب هستی حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
تف توی سفرتون بی حیاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
خداعاقبت همه روختم بخیرکنه

سوالم ازشما بی حجابهاکه انقد شاکی از اقتصادوگرونی وگرسنگی ونداشتن پول و.... هستین
اولأ توبازارهاوسینماهاو... چیکارمیکنین؟؟ شماکه پول ندارین تاترمینال برین
دومأ اگراز اختلاس و... شاکی هستین، برین شکایت کنین پرونده تشکیل بدین،بجای اینکه تهمت بزنین معمم هاو... مالتون رو خوردن.
فعلأ ک خانواده‌های متدین وخانواده شهدا دارن هزینه ی این بی بندوباریهارومیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
یه خانوم بی حجاب داشت دنده عقب میومد
منم توی پیاده رو ناظر بودم
ماشینش افتاد توی جوب
باکش سوراخ شد
اومد پائین شروع کرد به توهین به بنده که چرا چیزی نگفتم
با خون سردی گفتم بنده تو کار کسی فضولی نمیکنم!
مثل آتیش تو دل برف یخ کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
هیچی برای گفتن ندارم فقط شهدا شرمنده ایمودلی پر از درد وچشمی پر از اشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
ترا به قرآن این دوضارب خانواده شهید رو به اشد مجازات برسانید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۴۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام
من به احترام خواهران با حجابم در ایران تعظیم میکنم خدا قطعا یاور شماست ،
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
زنی که در زمان ما با این همه تبلیغات حجاب داره جاش تو بهشته کاش بجای توهین و ضرب و شتم به بانوان محجبه گل میدادند نه توهین البته از کوزه همان تراود که در اوست
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
خوب کاری کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
شما ها که تبلیغ بی حجابی میکنین و میگنین ازادی بیان این دو بزرگوار فقط یک تذکر دادن و انها مثل دو تا حیوان وحشی که همسر و دختر شهید بی حرمتی کردن
Iran (Islamic Republic of)
آقامعلم
۱۹:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
پس آزادی بیان رو هم یاد گرفتیم! :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
تف توی شر فت اگر خواهر شما بود همین کار می کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
درود به شرف وبصیرتت جناب فارسی!احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
اگر داعش وارد ایران بشه و بگه حکم اینه که همه پوشیه بزنن و گرنه گردنشون میزنیم از فردا همینایی که ادعای آزادی میکنن دولایه پوشیه میزنن میان بیرون
حیف که ما نمی فهمیم شهدا واسمون چه کارکردن؟
حتما همه ی شهدا مونم رفتن جنگ شهید شن تا خانواده هاشون بتونن آزادانه هرجور دلشون می خواد بیان تو جامعه راه برن!!! درسته ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
یه آقایی هست هزار و صد و هشتاد ساله که غریبه .....
۱۱۸۰ ساله که مظلومه ....
۱۱۸۰ ساله دنبال عباس میگرده....
۱۱۸۰ ساله که دنبال زینب میگرده ....
بی طرفدار و با دلی خون و آکنده از غم منتظر شیعیان باوفا میگرده...
زنان زینبی شیعیان کجاند؟ که زنان شیعه ما دارند با بیحجابیشون قلب امام زمان (ع) رو تیکه تیکه می‌کنند ...
هرروز با گناهانمون داریم سیلی میزنیم به صورتش...
امام زمان بین ما غریبه ،مظلومه ، از طرف ما طرد شده ، کسی صداش نمیکنه کسی به خاطرش امر به معروف و نهی از منکر نمیکنه و یه نفر هم که میخواد مردم رو به دین مهدی دعوت کنه همه سرزنشش می‌کنند زیر لگد می‌گیرنش....... این درد دینه این درد امام زمانه، بیاید بخاطر اماممون امر به معروف و نهی از منکر رو توی جامعه اجرا کنیم تا روزی نیاد که مردم بعد از ظهور مارو نفرین کنند به خاطر قدمایی هرچند کوچک که میتونستیم اما به خاطر پاره تن پیامبر برنداشتیم.....
تو این راه ممکنه سختی زیادی بکشیم فحش بشنویم زیر لگد گرفته بشیم اما امر به معروف و نهی از منکر کنید مثل بانوان مکرمه خانواه شهید خادم صادق. نذارید حضرت مهدی که نور دیده پیامبره شب و روز به خاطر کارهایی که برای ظهورش نمی‌کنیم تنها و بیطرفدار گوشه ای از بیابون ها نشسته باشه و از من و شما یعنی شیعیان ترس از کشتن داشته باشه.......
وقتی اون لحظه که داشتند خانواده شهید رو می‌زدند کی اومد اونارو جدا کنه کسی گفت اونا بیگناهند ولشون کنید؟؟ حالا تا هشتاد سال بشینید بگید امام زمان بیاد، وقتی ما می‌بینیم ۲ تا زن رو می‌زنند و دفاع نمی‌کنیم مطمئن باشید برا ی امام زمان هم لاف الکی میزنیم......
ای اون کسایی که دارید این پیام میخونید بیایند با امر به معروف و نهی از منکر با تحمل همه سختی هاش جامعمون رو برای ظهور حضرت مهدی درست کنیم بیایند براش حضرت عباس باشیم... به خاطرش آب بیاریم ، دست بدیم تو این راه ، سر بدیم و.... اما حرف اماممون، که حرف خداست روی زمین نمونه..... به خدا قسم حرف نیست میشه اگه بخوایم میشه فقط کافیه یه جامعه مهدوی بسازیم....
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
فقط ای کاش دستم به اینا میرسید کاش من اونجا بودم تکه تکه شون میکردم از این کشور برید بیرون دستش بشکنه هرکسی که به خانواده های شهدا بی حرمتی کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا اسلامی
۱۵:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
بايد به اشد مجازات محکوم شود
که این پدر سوخته از رضا شاه ملعون بدتر و ملعونتر است
ان شاالله بنحو شایسته ای از جایگاه خانواده شهید والا مقام تقدیر شده و با افراد هلهله کن در پاساژ برخورد شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
زمان جنگ بی حجابا کجا بودن؟چرا تمام شهدا از خانواده های مقید هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۴۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
چی بگم والا
همینا که مقید بودن برای کشور مفید تر بودن
Iran (Islamic Republic of)
آریو
۱۳:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
دست بانوان بی حجاب درد نکنه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
امان از لقمه حرام..امان از نطفه حرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
ببین اگر بنا بر زور باشه که خودت میدونی عاقبتت چیه!؟ پس حداقل بیا پز منطق و آزادی بیان در کن که جونت سالم بمونه عزیزدلم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۲
تف توی شرف بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ادریس
۱۱:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
من فکر می کنم هر دو ضارب بخشیده شوند به شرطی هر دو فیلم لحظه خبر کردن دختر شهید بابایی را از شهادت پدرش ببینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
چی همه آدم فهمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
هرجایی قانون خودشو داره مثلا کشور هند که گاو پرست هستن اگه وسط خیابان گاوی درحال رد شدن باشه دلش بخواد بشینه یا همونجا بخوابه هیچ کس حق تعرض وبلند کردن گاو نداره فرقی هم نمیکنه چی کسی منتظر باشه .
پس اینجا شخص بی حجاب قانون کشور و زیر پا گذاشته و وظیفه خانواده شهید وهر مسلمانی هست تا حدودی که اول خداوند متعال تعیین کرده وهمچنین جز قوانین کشور اسلامی است وتذکر بده .
همچنین خدایی که نماز و روزه وحجاب و...واجب کرده است و امربه معروف وهم واجب کرده ولی متاسفانه چون این واجب کم یا بهتر بگم فراموش شده ،وقتی کسی تذکر میده میشه فضولی و هرچی ما مربوط و بهم ربط میدن تا بگن امربه معروف ونهی ازمنکر دخالت وفضولی هست.
درضمن بگم اگه کسی قانون حجاب وقبول نداشته باشه پس در پی بعضی از قوانین مثل مهریه و دیه ویا اینکه همسرت بهت خیانت کرد و دزدی و..خیلی موضوعات دیگه که اسلام عزیز حکومت اسلامی همه اینها رو تعیین کرده دیگه نباید باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
جناب حدیث است از پیامبر اکرم (ص) که میفرمایند : اگر در جامعه ای امربه معروف و نهی از منکر فراموش شود اشرار بر آن جامعه حاکم خواهند شد
مصداق این حدیث با حاکمیت روحانی که با شعار آزادیهای اجتماعی بر مردم حاکم و در ۸ سال به اندازه ۲۰ سال و بلکه بیشتر ایران را به عقب و اقتصاد کشور را تا فروپاشی رساند بر همگان آشکار شد
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۲۳:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
خدا ذلیل کنه بی حجابها رو
Iran (Islamic Republic of)
مظفر
۲۲:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حتما باید مجازات سنگین بشن و اعلام علنی بشه تا بقیه عبرت بگیدن. محاکمه شون علنی بشه.مخفی کاری دیگه بسه. گریه هاشون مارو سست نکنه. چندین شهید دراین راه دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
هیچ قانونی اجرا نمیشه هرروز غروب دو تا ون خالی نیرو انتظامی سر هر میدون و ایستگاه مترو می ایستند و مردم بدحجاب راحت عبور و مرور میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
خوب امر به معروف و نهی از منكر یک شروطی داره، یکی از شرطها اینکه بدونی حرفت قبول میکنن ودوم اینکه ازنظر جانی وابرو درامان باشی
Iran (Islamic Republic of)
S.traveler
۲۱:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حجاب محترمه اما حجاب اجباری و تحمیل عقاید نباید وجود داشته باشه. طبیعیه که اون دخترها از این اجبار ناراحت بودن ولی اونام حق ضرب و شتم نداشتن، می تونستن اگه نمی خوان گوش نکنن و برن یا به اون خانم های چادری بگن که با حجاب مخالف هستن ولی حق حمله کردن نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
وای من تازه فهمیدم این شهید خادم صادق کی بودن ایشون یکی از نازنین ترین مهربان ترین انسان ترین انسانهای روی زمین بودن دلم شکست نباید از حق خانواده شون گدشت الهی بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اگر برهنگی اوج تمدن هست پس بنابراین الاغ همسایه ما در اوج تمدنه
خخخخخخ
اونایی بخونن که تمدن تمدن میکنن
شما اگه میخوایید تمدن بدست بیارید نرید طرز آرایش و لباس پوشیدن خارجی ها رو تقلید کنید برید علم و دانششون رو تقلید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
دخالت نکنید در زندگی مردم بذارید مردم نفس بکشن، به کسی ربطی نداره طرف شال پوشیده یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بی غیرت بی شرم
Iran (Islamic Republic of)
مظفر
۲۲:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
فقط میتونم بگه خیلی بیسوادی.
Iran (Islamic Republic of)
امیر خان
۰۶:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
طرف بی خود میکنه هر جوری دوست داره بیاد بیرون .بع بگه زندگی خودشو بکنه.داستان سوراخ کردن کشتیه
Iran (Islamic Republic of)
ادای باکلاسی
۱۳:۱۴ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
حجاب چه بد و چه خوب قانون مملکته و همه جای دنیا به قانونشون هرچند مطابق میلشون نباشه احترام میزارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
شما در محل تشریف داشتید و بدزبانی ایشان راشنیدید؟
صحبت بد زبانی نیست، صحبت وقاحت بی‌حجاب هایی است که به دلیل عدم اجرای قانون قدرت مضاعف پیدا کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
وقتی برای سرکوب مردم از خود مردم استفاده میشه، انتظار نتیجه‌ای غیر از این رو هم نباید داشت. "دولت 28 درصدی" هم طبق معمول از کسانی حمایت میکنه که باهاش همسو و همفکر هستند. غافل از اینکه اون "بیش از 50 درصدی‌ها" الان حکم آتش زیر خاکستر رو دارند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
میگم مگه میزان مشارکت مرئم 48 درصد نبود؟
اگر منظور افرادیه که به رئیس جمهور رای دادن خوب پس یعنی مکرون نماینده 32 درصد از مردم کشورشه؟
روحانی چی؟ همه مردم به اون رای دادن؟خاتمی؟ هاشمی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
خودت داری میگی آتیشی، آتیش نباش، به خودت بیا ، حق کاملا روشنه، همیشه راه بهتر راه حق نیست، گاهش باید سختی بکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آه ......خبر جانکاه بود و نگران‌کننده، از اوضاع نابسامانی حکایت می‌کرد و از رنج و محنتی که خانواده‌های مظلوم شهدا تحمل می‌کنند..... آه بقیه مردم ول معطل و نخودی و ناخودی و بیخودی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
لیاقت ندارین امنیت داشته باشین باید مثل مردم سوریه سرتون بیاد بفهمید امنیت یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۳:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
بقیه مردم اگر شهدا نبودن هویتی نداشتن ، اینم انقدر سخته بفهمی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
جناب حدیث است از پیامبر اکرم (ص) که میفرمایند : اگر در جامعه ای امربه معروف و نهی از منکر فراموش شود اشرار بر آن جامعه حاکم خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تو فضولی نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
فضولی تو کار و زندگی مردم شده امر به معروف ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
کسی که تو جامعه میاد و میگه کسی کاری به کارم نداشته باشه باید بره توی باغ وحش نه بین انسان ها.
مثل این میمونه که بیای تو خیابون دود سیگارتو بدی تو حلق مردم بعد بگی به کسی ربطی نداره.
این اسمش وحشی بودن و بربریته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بی قانونی فضولی نیست،بی حجابی دریدگی و بی حیایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ۹ شهریور ساعت۱۴:۲۹
جواب سوال منو بده
شما خواهرت بی حجاب بره توی شهر آدمهای ناپاک هی بهش نگاه کنن تو خوشت میاد یا نه ؟
حتما خوشت میاد که میگی فضولی توی کار مردم میکنن،
نه؟
یکم به مغزت مراجعه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
شمایی که میگی فضولی نکن امیدوارم یه روز یکی از همین وحشیا باهات درگیر بشه اون موقع میفهمی فقط بحث بی حجابی نیست ما بی حجاب با ادب هم زیاد داریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اون برای دزدی اختلاص گفتن وگرنه ما این همه حدیث ایه داریم تو کدوم شما خوندی که یک نفر بخاطر نو پوشش باهاش برخورد کرده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
احسنت. امر به معروف و نهی از منکر یک قانون الهی است به معنای بی تفاوت نبودن در برابر منکرات و تشویق به خوبی ها.
در پاسخ این هایی هم که میگن فضولی و... : فضولی یعنی ورود به جایی که به شخص مرتبط نیست. حال چگونه زیست اجتماعی افراد به افراد آن جامعه مربوط نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
امر به معروف و نهی از منکر شرایط خاص دارد خانم محجبه میتونست زنگ بزنه به پليس و اوضاع پاساژ را گزارش بده نه اینکه خودش اقدام کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حالا چرا زدن؟ باو یکی یچیز میگه بی محل کنید برید چرا وایمیسین کتک کاری میکنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
چون بد حجاب ها و بی حجاب ها، به خاطر دور شدن از تمدن و فرهنگ به این روز گرفتار شده اند. آدم بی فرهنگ هم وحشیه وحشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
نهی از منکر اگه طبق اصول دینی با زبان خوش و محترمانه باشه قطعا مشکلی ایجاد نمیشه. ولی چون امثال رایحه ربیعی و خانم جعفری و همین خانم اهل شیراز با لحن و زبان تندی صحبت میکنن باعث این درگیری ها میشن و چه برخلاف روایت رسانه ها اصلا خودشون شروع کننده دعوا باشن. ضمن اینکه تا وقتی نهی از منکر فقط و فقط محدود به حجاب باشه تاثیری که نداره هیچ نتیجه عکس هم میده
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
حالا خانم ربیعی هیچی چون شایعاتی در باره ساختگی بودن ماجرا هست
لکن فکر میکنم فقط این یک مورد نیست
در مواردی دیگه که صدا هم ضبط شده میشه دوتا لحن دو طرف رو مقایسه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اینا همینایی هستن که سگ بغل میکنندو هار هستن همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اگه قرار باشه مثل خودت و فقط از روی طرز تفکرت قضاوتت کنم، هیچ کلمه‌ای بهتر از "داعشی" برای توصیفت به ذهنم نمی‌رسه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
خدالعنتشون کنه مرگ بر بی حجاب بایدبه شدت باهاشون برخوردبشه خیلی گریه کردم برای مظلومیت شهداوخانوادشون
Iran (Islamic Republic of)
مظفر
۲۲:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
دشمن تمام سعی شو میکنه چادری ها رو منفور نشون بده. اما حقیقت چیز دیگه ایه.رفتار وحشیانه و .. بارها دیده شده از بد حجابا. علتش هم سکوت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
قانون قانونه همه ملزم به رعایت هستند توی چهار دیواری خودشان بروند هر کار میخواهند بکنند در سطح جامعه باید حجاب رعایت شود
بله متاسفانه در این قانون هم دارد دزدی و اختلاس میشه
حالا اینجا میشود کنترلی صورت بگیردکه حتما هم باید طبق اسلام همین جور هم برخورد کرد و از کنار این ماجرا به سادگی نگذشت چون این مملکت در برابر این قانون حجاب خون داده است
ولی متاسفانه .....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۴۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اینایی که میگن هرکس سرش تو کار خودش باشه

پس لطفا از فردا

هرکی دزدی و اختلاس کرد هم ببند و سرت تو کار خودت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
موافقم،فقط میخوان به نفع بی حیایی باشه و گرنه اختلاس بهونه است
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۰:۲۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
وای چقدر کامنت ....
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۰:۰۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آره درسته بی حجابن ولی قلبشون پاکه خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی مدافع حرم
۲۳:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دولت محترم بشدت تمام برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کاش زودتر این خبرا تموم شه دیگه
خسته شدیم از دعوا و بگیر و ببند درباره حجاب
من هیچ طرفی رو قضاوت نمیکنم اون بالایی خودش عادل ترین قاضی هست
ولی بخدا مشکلات اصلی کشور الان حجاب نیست!
با این اخبار مردم از هم دور میشن نمونش همینکه مردم وایسادن نگاه که ۴ نفر داره همو تیکه تیکه میکنن خب این بی تفاوتی چرا ایجاد شده؟
کلا ایران تو یه مسیر باطل افتاده
خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
نمیشه گفت چون مشکلات دیگه هست این چیزا رو بیخیال شد
هر چی جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۵۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولا ما با این دو خانم ایرانی هیچ دشمنی شخصی نداریم و امیدواریم که به راه راست هدایت بشند. ولی اونایی که راه مسیح علینژادها رو انتخاب کردند و بر این راه پافشاری میکنند با اشد مجازات باید باهاشون برخورد بشه. چون در فرانسه هر کس حجاب داشته باشه پلیس زندانش میکنه و از خدمات اجتماعی مثل تحصیل محروم میشه. این قانونه.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۲:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
طرف تیپ بد و جنسی میزنه و نگاه چندین و چند نفر رو به گناه میندازه و روان بعضی از مردم رو بازی میده و اشاعه فحشا میکنه و میگه دلت پاک باشه، جواب هم دادنی میگه دلم میخواد !!!!!!!!!!!! عجب .....
یا ناآگاهه یا میدونه داره چیکار میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چه واکنش سریع ودرستی فقط چرابرای دزدی واختلاس پرانتز وهمه بی عدالتی هااینقدرسریع واردعمل نمشن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد نصیری فارسی
۲۲:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عزیز داداش خدا کارش گیر یه تار مو نیست یا بیرون انداختن یه دسته مو نیست ولی مطمئنم برا دل شکستن خیلی عصبانی میشه
اون خانمی که از صبح تا شب توی آشپزخونه و این حجم از کار خونه هست و فرصت نمیکنه مثل بعضیا سه ساعت در گیر آرایش خودش باشه چه گناهی داره که باید با یه مشت زن بی آبرو مقایسه بشه که اینقدر عقده حقارت دارن که حاضرن به خاطر نگاه دیگران خودشون و شرفشون رو ابزار لذت دیگران قرار بدن شما با این کارا خودتون در حد یه ابزار جنسی پایین آووردید
چقدر زن ایرانی بی ارزش شده که محبت گدایی میکنه
اینقدر خودتون رو ذلیل دیگران نکنید محبت پاک همسرتون فرزندانتون رو کافی نمیدونید که شدید گدای بعضی از مردای هوسباز؟
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
آره چون خانواده شهید بودن غیرتمون به جوش اومده چون شهید اونا حرص و جوش میزن به خاطر ناموس ما میدونین جانباز ۸۰ درصد یعنی چی؟یعنی شهید زنده ،چرا نمی خواید بفهمید
در هر حال به هر علتی دو تا خانم باهم درگیر شدن و تا اینجاش مشکلی نداره ولی به کدوم مجوز اون پاساژ دارای با شرف سوت ک کف میزدن و تشویق می کردن اینجا شیرازه بازار شام نیست که توی روز روشن به دختر شهید تعرض بشه و مردم بی تفاوت باشن
نهایتا خودتون و وجدانتون قاضی
یا زینب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چقدر فهیم و باشخصیت هستید شما
Iran (Islamic Republic of)
یه انسان
۲۲:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خدایی از این نظراتی که علیه خانواده شهید هست موندم حالا اگه برعکس بود تا الان هزار بار در اینترنشنال و بی بی سی کاسه حقوق بشر دستشون میگرفتند
خواهر من برادر من حجاب و امر به معروف و نهی از منکر واجب هست
خدا از همه بهتر میدونه انسان چه چیزی نیاز داره نه من و شما
فقط یه خورده فکر جوون دهه هفتادی ذی نفع هیچ جایی نیستم آناناس خور هم نیستم
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۲:۰۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام عزیزان هم وطن... یه سوال دارم اگه ملت دارن از گرسنگی میمیرن پول اینهمه لوازم آرایشی ورنگ ومدل مو اینا از کجا میارن؟ اصلا تو پاساژا چیکار میکنن؟ بعدم به ماهم نشون بدن تو فامیلشون و همسایه ها شون یا هر کجا که چند نفر از گرسنگی مردن؟ یا حجاب چه ربطی به اقتصاد داره؟ گرسنگی اون موقع بود که تو جنگ جهانی اول با اینکه ایران بی طرف بود ولی به دلیل تحریم‌های انگلیس از 18میلیون ایرانی ۹میلیون نفر از گرسنگی مردن وجمعیت ما نصف شد! .. و اینو بدونید همونطور که خدا انتقام خون جوونای مارو از عراقی‌ها گرفت از بی حجابا و مفسدا هم میگیره شک نکنید چون خونخواه اونا خداست!
Iran (Islamic Republic of)
شهید خادم
۲۱:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باید این دو زن که به همسر شهید خادم توهین کردند رو در ملا عام اعدام بکنند تا درس عبرتی بشه برای تمام کسایی که بی حجاب هستند چند تا زن همینجوری اعدام بشن حساب کار دست تمام بی حجاب ها میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
قطعا باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود ولی باید بر اساس قانون باشد. در یک نگاه اجمالی حداقل ان دو شخص بی حجاب یا بدحجاب مرتکب 4 جرم کیفری شده اند
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۱:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نمیدونم چرا مردم گذاشتن این اتفاق بیفته شاید از بس وحشی بودن ترسیدن شایدم غیرتی نیست دیگه متاسفانه
چرا نیروانتظامی منفعلانه عمل میکنه در شیراز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
شما هم اونا رو کتک بزنید فرقتون چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بهترین راه تنبیه انها بخشش آنها است،شما با خدا معامله کردید،نباید فکر انتقام باشید،
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۱۹:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یشنهاد میکنم امام جمعه محترم شیراز اعلام کند دریک روز تعطیل یا جمعه همه زنها و دخترهای متهد شهر شیرار با چار مشکی و حجاب کامل برعلیه این هنجار شکنان راهپیمایی محکم راه بیندازند چون یکی از علتهای این هنجار شکنیها این میباشد که زنان و دختران متعهدو متدین ما خودرا در خانه حبس کردند پس بهتر است نه تنها یک روز جمعه بلکه بیشتر روزها با حجاب کامل در انظار عموم حاضر و این هنجارشکنان را سر جای خود بنشانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حکومت به مسئله بی حجابی ورودکند و برخوردهای شدید و غضبناک اعمال کند.
اگرهم قراراست امربه معروف ونهی ازمنکر توسط مردم انجام شود،،، قانونمندشود.
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب قانون است و باید رعایت شود حدو حدودشم در شرع به طور واضح نوشته شده مثل قوانین راهنمایی رانندگی که قانونه و برای متخلفین جریمه مشخص می شود. تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قانون کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
23:14 لا اقل یک دور قرآن و رو بخون بعد بیا حرف بزن. حجاب قانون خداست. حالا یک نفهمی پیدا میشی میگه حرام بودن ربا هم حکم خداست. بله خدا احکام زیادی دارد که ما الان درباره یکی از آنها یعنی حجاب صحبت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
قوانین راهنمایی و رانندگی را کی اجرا میکنه پلیس یا مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مدارا با اونهایی که عامدانه حجاب رو نادیده می‌گیرند اشتباه محض است. همش مدارا صورت گرفت که کار به اینجا کشیده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اره تو که راست میگی فقط گفتی شالتو بپوش اونم یهو حمله ور شد!!!!!
قطعا امثال تو رفتارشون زننده و همراه با پرخاشگریه که طرف رو تحریک میکنه و حتی شایدم خودتون دعوا رو شروع میکنید و بعدشم که میدونید حکومت طرفدار شماست مظلوم نمایی و
واقعا دست شیطون رو از پشت بستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
توقطعا خودت یکی از اون شیطان پرستا و بی حجابا هستی!!!
واسه ادمایی امثال شما هیچ حرفی نیست،چون هیچی نمیفهمید.
اگه خیلی ادعاتون میشه پاشیذ برید خارج از ایران. شماها لیاقت ایران رو ندارید ،هم امریکایی ها وامثال مسیح علینژاد برای شماها خوبع. امریکایی هایی که باهاتون مثل یک برده،سگ، حیوان رفتار میکنن.

این دنیا راحت زندگی من اماروز قیامت خوب حالت گرفته میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
منبع حرفات؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
son of man
۰۶:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
دیدی که میگی؟
پر از شاهد بوده اونجا.
همه که بد تذکر نمیدن.بعضی بد حجابا تحت تاثیر ماهواره تا بهشون با محبت گفته بشه،با تندی واکنش نشون میدن.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
همینکه اینقدر با قاطعیت و بدون دونستن حقیقت ماجرا بر علیه اون خانواده ی امر به معروف کننده، داستان سازی میکنی و محکوم میکنی مشخصه خودت اگه مسئول بودی الان چطوری رفتار و عمل میکردی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
به نظرم حرف دهنت رو مزه مزه کن بعد به زبون بیار هرچیم گفته باشه مغز متفکر امثال تو نباید با وحشی گری جواب بدن که من عین این ماجراها رو به عینیت دیدم که فقط گفتن شالتو بپوش بعد همچین اتفاقاتی رخ داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا برای گرفتن اختلاسگرها و رانتخورها و قاچاقچیان و مواد فروشان و…. با این سرعت پیگیری نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چون اطراف دعوا خصوصی هستند نه عمومی. بنا بر این دولت و حاکمیت وظیفه دارد در دعاوی خصوصی زودتر از دعاوی عمومی ورود پیدا کند. چرا که دعاوی عمومی سازوکار قانونی خاصی خود را دارد ولی دعوای خصوصی با یک شکایت قابل پیگیری است.
فهمیدی یا باز هم میخواهی خودت رو بزنی به نفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۸:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در حالیکه از نظر شما صیغه کردن حلاله ار نظر اهل سنت در واقع زنا محسوب میشه دیگه از حجاب گفتن در واقع بحز مسخره کردن چیز دیگه ای ازش درنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بد جوری قاطی کردی داداش . اهل سنت هم جرات نمی کنن این جوری حرف بزنن چون خودشون می دونن متعه در اسلام بوده.
دوما چه ربطی به حجاب داشت . صیغه موقت احکام خودشو داره و عده و امثالهم باید رعایت بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با یه نمایش ساختگی، مردم رو فریب دادید که سراغی از اختلاس فولاد مبارکه نگیرند و بدونن که شهید دادن و باید حرمت شهید حفظ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چقدر دروغگویی تو
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۲:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تنهایی به این نتیجه رسیدی یا کسی هم کمکت کرده ؟
تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
در جواب کاربر هیچکس: با کمک همشیره گرامی به این نتیجه رسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هرکسی را در گور خودش میگذارند و پوشش و رفتار کسی به شخص دیگری ارتباطی ندارد، خانواده شهدا سرشان به زندگی خودشان باشد، کاری به پوشش مردم عادی نداشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حجاب قضیه اجتماعیه
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۲:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چرا کار نداشته باشن وقتی همسرشون همه زندگیشون رو بخاطر حجاب دادن بعد کار نداشته باشن که خونش پایمال بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اون برای زندگی شخصی تو هست که به اجتماع ضرری وارد نمی کند! وقتی داری کف کشتی رو که همه در آن حضور دارند سوراخ میکنی باید جلوت رو بگیرند! هر چیزی رو که از این کانال و اون کانال میشنوی نباید مثل نوار تکرار کنی! اول فکر کن بعد صحبت بکن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عده زیادی ازفرهنگیان سال ۱۴۰۰بازنشست شدند وتاکنون پاداش پایان خدمت را دریافت نکردند لطفا یک نفر آمربه معروف به دولت تذکر بدهد که حق الناس را به وقت یعنی دوتاسه ماه بعداز بازنشستگی بایدپرداخت کند نه بعداز یکسال خبری از پرداخت نیست وعده های دروغ بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خب برو از دولت در دیوان شکایت کن.
چیه حال نداری؟؟؟ یا حرف مفت داشتی گفتی که جا بزنم این جا خوبه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
منبع؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
طرف میگه همسرش طی یک تصادف کشته شده شما بر چه اساسی میگید شهید شده؟ اها دل بخواهی هست هر کی رو دوست دارید میگید شهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اولا ایشون ۸ سال دفاع مقدس جبهه بودن دوا تصادف عامدانه بوده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا افراد متدین مراکز تفریحی و عمومی راترک کنند که جولانگاه شیاطین و ددان شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یه جوری شده همه بی حجاب آدم دوست نداره بره
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۲:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
دقیقاااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
لطفا فقط به من بگید شماهایی که دارین از کار اون دو دختر دفاع میکنید و میگید به کسی ربطی نداره زندگی دیگران چه شکلیه
این نمیشه ما تو یک جامعه زندگی میکنیم همچین افراد گستاخ و بی بندو باری اگر فردا در خیابون تف هم بندازن تو صورت کسی و با اونا مخالفت کنیم و عمل زشتشونو بهشون گوشزد کنبم مطمین باشین همین اندازه گستاخی و هتاکی مبکنن
ابنکه نمیشه گفت زندگی هر کس به خودش مربوطه مگه ما تو یک اجتماع زندگی نمیکنبم باید پایبند به قوانین اجتماعیمون باشبم
یعنی اگر فردا صدای تلوزیون همسایه ه بالا بود یا اشغال هاشو جلو در خونشون تو آپارتمان رها کنی یعنی شما ها بهش حق میدین ومیگید خونه خودشه و جلو در خونه خودش و به کسی ربطی نداره
لطفا لطفا لطفا دفاع نکنید با بی ادبی و گستاخی و هتاکی و نداشتن عفت کلام
مسایله این دو خانم اوج انحطاط اخلاقیه تو که طرفدار حجاب نیستی آیا طرفدار اخلاق نیکو و ادب و تربیت و فرهنگ هم نیستی
این دو خانم میتوانستن راحت تذکر و بشنود و تمام
لازم به این همه رفتار های دور از شان انسانیت نبود
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۲:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
احسنت به این پیام پخته شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باید اینا رو می‌کردن فیلمشان و داد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر بی حجاب
بی حجاب ها از رفتن به دانشگاه باید محروم شوند
و در مشاغل دولتی حق استخدام ندارند.
درود بر حجاب دار
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۷:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کف دستشو بو نکرده بود که خانواده شهیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یعنی خانواده شهید نبود اشکالی نداشت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا حسابی بو میکنه تا دیگه بو شو یادش نره
Iran (Islamic Republic of)
احمدي
۰۶:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
زدن خدا صدا نداره.
تا اون دو فرد بی ادب بفهمن بدجوری خدا قدرت داره بندازدشون توی چاله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه عده ای از مردم ما چه زن و چه مرد با تبلیغات دشمنان و با اسم ( تمدن و پیشرفت و دموکراسی ) فقط مسائلی مثل حجاب و بی بندوباری و مصرف مواد و مشروب و.... را ( پیشرفت و کلاس ) میدانند ولی اگر بگویید که از علم و پیشرفت چه خبر خودشان را به نفهمی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
آقا جون یه لحظه فکر کن این اتفاق برای خواهر و یا مادرت افتاده بخدا این قضیه هدایت شدست همین داستان برای خانوم خودم اتفاق افتاد ولی خدا کمک کرد به دعوا نرسیده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مادر و خواهر من فضولی لباس بقیه رو نمیکنن،پس هیچوقت این اتفاق نمیوفته.در ضمن مثل این مادر و خواهر خونواده شهید هم هستیم،شهیدمون خدا رحمتشون کنه خان آقا از دزدی و مال مردم خوری نفرت داشت،تا اونجایی که یاد دارم با لباس کسی کاری نداشت،بجز من وقتی که تو تابستون کت میپوشیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
متاسفانه یه جریانی راه افتاده که مردم رو رودر روی هم قرار دادن باید بدانیم که امر به معروف مراتبی دارد که کسی به اون گوش نمیده این میشه که کتک کاری هم میشه در ضمن خیر و شر توی یه جامعه با هم قشنگن
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۶:۴۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خوبشون کردن.بی خود میکنن به بهانه حجاب توی مسایل دیگران دخالت میکنن.اسمشم گزاشتن امر به معروف
جمع کنید بابا مردم دارن از گرسنگی میمرن شما چه چیزای مسخره ای براتون با ارزشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یخ زدیم بابا ول کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
جناب حدیث است از پیامبر اکرم (ص) که میفرمایند : اگر در جامعه ای امربه معروف و نهی از منکر فراموش شود اشرار بر آن جامعه حاکم خواهند شد
شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اولا حجاب قضیه اجتماعیه دوما اگه مردم از گرسنگی میمیرم پس چرا دائم در حال خرید هستن ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
بیخود رو شما میکنید که به خانواده شهید توهین میکنید
امثال شماها و این بدحجاب ها باید گیر داعش بیفتید و قدر نعمت بدونید
چرا افراد پایبند به احکام خدا هم شهید بدن هم توهین و حرف بشنون
روز به روز وقیح تر و جریح تر میشید و کاری جز نافرمانی خدا نمی کنید و بعد که جنگ و کشت و کشتار میشه میرید سوراخ موش گیر میارید و افراد مقید و متعهد باید برن جلوی دشمن و از شما و ناموس بی غیرتایی که اگه داعش بیاد برای حفظ جون خودش ناموسشم دو دستی بهشون میبخشه دفاع کنن
اف بر شما و امثال شما و همفکراتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خدا ازشون نگذره
چقدر بی حیا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ایران مملکت شهدای غرقه بخون هست. هر کس حجاب را دوست ندارد برود تو کشورهای بی حجاب. آن جا هر چی سرش اومد بخودش مربوطه.ام الفساد اینستاگرام هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مگه فضولی یا نماینده خدا هستید.شما امر بهتون مشتبه شده.به شما چه ربطی دارد کی چطور لباس بپوشه حالا کتک خوردی چی شد.همسرت شهید شده مگه شما قدیس هستید.مردم بر اثر گرانی تحت فشار هستند همه عصبی شما هم وقت گیر اوردید مگه نماینده خدا هستید.یا مجاز به ارشاد هستید.بر باغچه خودتو بیل بزن.لا ااکراه فی الدین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
عجب!!!! منطق همه تون همینه هرغلطی دلتون خواست می کنید که اختلاس شده و گرونی هست و هزارحرف بی ربط ، کی به امثال تواجازه داده به خاطر یک خلاف دیگه (اختلاس و... ) خلاف قانون عمل کنی ؟ جامعه مال همه است نه چهارتا دلقک یله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا حرف مفت میزنی ... هر جایی قانون خودشو داره ..گرونی و فشار زندگی واسه بقیم هست ... ی مشت وحشی ک ادعا کلاس و تمدن دارن ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اولا بعد لا اکراه فی الدین هم بدونی چی اومده بد نیستها، دوما حجاب قضیه اجتماعیه سوما اگه گرانی فشار آورده ربطی به حجاب نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اول لعنت به فضای کثیف مجازی دوم لعنت به افراد پوچ مثلا سلبریتی که باعث ترویج بدحجابی شده اند سوم لعنت به مردان و برادران بی غیرت که ساق پا و حجم بدن ناموسشان شده ویترین برای بوالحوسان ، نتیجه اوضاع بد فرهنگی را بیایید در دادگاه‌ها نگاه کنید تا بدانید خیانت زنان و مردان و علت طلاقها و سست بودن بنیان خانواده ها از کجا نشأت می‌گیرد؟! آری از زنی که همه اندامش ویترین برای نامحرمان شده و از مردی که خیلی راحت با این زنان ارتباط می‌گیرد خیلی زود بوی خیانت به مشام می‌رسد ، کاری هم با اسلام و انقلاب ندارم ولی تف به هرچی مرد بی غیرته....
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
چی میگی حاجی با کی کار داری زندگی و پوشش دخترا و پسرا به خودشون مربوطه به برادر و مرد و پدر و غیرت و این چیزا که میگی هم ربطی نداره یکم مثل کشورهای اروپایی فکر کنین در هرمسائلی راحتن همینه که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
لعنت بر تو جاهل نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر تو جاهل نادان
Iran (Islamic Republic of)
روزیتا
۱۶:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اولن به کسی ربطی نداره هرکی زندگی خودشو داره هرطوریم بخاد میگرده با هر پوشش و حجابی دوما آقایان این همه قانون قانون میگید آدم عادی حقی نداره به طرف بگه حجابتو رعایت کن قانون خودش بیاد جلو جلوی بدحجابی رو بگیره چرا مردمو انداختن به جون هم یکم فکر کنید بعد نظر بدید درضمن من خودم هم چادری نیستم به کسی هم ربطی نداره حجابم خوب باشه یا بد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشی
۲۰:۲۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حجاب قانون خداست قبل ازاینکه قانون بشروانقلاب باشه وانگهی اگر بناست هرکسی تو جامعه ای که به همه تعلق داره ،هرجوردلش می خوادبگرده درمورد به جون هم انداختن مردم هم اول برو تحقیق کن ،امربه معروف ونهی ازمنکر وظیفه آحاد مردمه چه خوشتون بیاد چه نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در مورد آدم ها داریم صحبت میکنیم.. شما میتونی بری زیر خبرهایی که درباره جنگل و حیوونا هست، نظر بدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
هر کسی هر جور دوست داره رفتار کنه ؟؟ من برهنه بیام بیرون .. یکی وسط خیابون و با توالت یکی بدونه ...اون یکی بگه من دوست دارم اتوبان و یطرفه برم ب کسی چ ؟؟ هر زری ک بی بی سی و شبکه های حقوق بگیر میزنن بقیه باید تکرار کنن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
حجاب قضیه اجتماعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تو برای خودت میگی چون بی حجابی کافر همه رو به کیش خود پندارد تا یه وقت با قانون ،به بی حیایی ات لطمه وارد نشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۲:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
باشه ربطی نداره
اجازه میدی یه درصد از عشق شوهرت به من و یا زنان دیگه باشه ؟
عقل داشته باشید و کوته فکر و خودخواه نباشید
وقتی دستور و حکم خداست باید انجام داد و اگر قانون کشوری هست بازم باید انجام داد
چرا روشنفکریتون برا کشورای کفر هست ؟
چرا با خودخواهی میخوایید دستورات خدا رو زیر پا بذارید
بترسید از روزی که بر دهان ها و برچشم ها و گوش ها مهر زده خواهد شد و حتی بدن شما علیه خودتون حرف خواهند زد و بدبخت آخرت خواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
قانونی که اکثریت جامعه, حتی کسایی که به حجاب اعتقاد دارن, با اون مخالفن و مقبولیت اجتماعی نداره رو هرگز نمیشه اجرا کرد. اجرای هر قانونی نیاز به همراهی مردم داره چون اکثریت مردم مخالف هستن این قانون هرگز موفق نمیشه و همینه که هر سال وضعیت حجاب بدتر از سال قبل میشه اینو مسئولین ما کی میخوان درک کنن الله‌اعلم!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
یواش تند نرو ! اکثریت جامعه تو وچهارتادلقک دیگه هستین ؟ اولا" قانون قانونه واینکه علی قول حضرتعالی اکثریت قبول ندارند ملاک کنارگذاشتن یک قانون نیست دوما" قانون خداست مثل نماز وروزه وامربه معروف و...
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۷:۰۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
آمار گرفتید؟
این اکثریت رو از کجا فهمیدید!!!
چون خیابون پر بدحجابه یعنی توی تمام شهر اوناییکه نیومدن بیرون همه بدحجابن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
حالا اگر یک فیلم بود که در آن گشت ارشاد به یک خانم بدحجاب تذکر میداد که بالای چشمت ابرو هست، الان مدعیان نمادین حقوق بشر داشتند خودشون رو می کشتند که ای وای آزادی زیر پا گذاشته شد، ای وای بشریت نابود شد!!! اونجا تازه کسی به گرانی و اختلاس و ... هم کاری ندارد و مستقیما به حق و حقوق خانم بدحجاب می پردازد ولی چون الان یکسری مثل ... به یک شخص محجبه حمله ور شدند این ها در سکوت هستند و یا تمامی معروف و ها و منکر ها را می آورند تا این موضوع را خفیف جلوه دهند!!! اگر طرف حرفی زده تو هم که ادعای متمدن بودن و روشنفکر بودن داری با منطق و دلیل جوابش رو بده!!! شما که علاقه زیادی به مذاکره دارید چی شد، اینجاها خوی انسانی فراموش می شود؟؟؟!!! آخه خودتون از این همه تناقض در رفتار و گفتارتون خسته نشدید؟؟؟ دقیقا مثل رفتاری که در امریکا با سیاهپوستان می شود!!! این هایی که تو آلبانی و بی.بی.سی و ... نشستند و از این کارها حمایت می کنند که این کارها تو خونشون هست و پول همین خباثت هاشون رو می گیرند ولی تویی که تو این مملکت هستی حداقل اگر دین هم نداری آزاد اندیش و با وجدان باش و با طناب پوسیده یکسری تو چاه نامردی فرو نرو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به والله قسم اگر الان همون شهیدی که علم عثمانش کردید زنده بود بر علیه این حکومت یزیدی میشورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خب چه ربطی به حجاب داشت؟
حجاب قانون خداونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دم دو تا خواهر گرم تا اون دو نفر باشن به بهانه امر به معروف و نهی از منکر تو کار مردم فضولی نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چرت نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
من اولش به اونور حق دادم گفتم اینا نباید دخالت میکردن، ولی الان اشتباه کردم و به خونواده شهید حق میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اصلا من کی باشم به بقیه حق بدم:/ قاضی فقط خداست:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
چشم جناب قاضی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ملت نون ندارند بخورند بعد شکم سیرها با حقوق های چند میلیونی نگران حجاب زنها شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
پروفسور !!! آدم بعلاوه نیاز به غذا، نیازهای دیگری هم دارد که مهمتر از شکم نباشد حداقل قد آن هست مثل فرهنگ، امنیت روحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
اولا حجاب قضیه اجتماعیه دوما ملت اگه نون ندارن بخورن پس چجوری دائم در حال خریدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دیگه با این کامنتا نمیشه به این کشور از نظر اخلاقی ها فقط اخلاقی امید داشت و فاتحه ایران خوندس با این چندگانگی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
همون طور که می گوییم برای حفظ سلامت همه افراد باید ماسک بزنیم و ضد عفونی کنیم و فاصله رو رعایت کنیم و اگر کسی ماسک نزنه اجازه ورود نمی دهیم یا خدمات نمی دهیم، برای حجاب و حیا و پوشش هم به نظرم باید چنین کاری رو کرد چون به سلامت جامعه کمک می کنه.
بی بند و باری و هرزگی شایسته هیچ جامعه ای نیست.
حجاب و حیا برای زن و مرد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
در همه ی کشورها برای پوشش قانون دارند و کشور ما هم از این قانون مستثنی نیست ، چادر و حجاب سفت و سخت هم که نخواستن از خانم ها ، اجبار نکردن که فقط چادر ، با مانتو و روسری هم میشه حجاب خوبی داشت ، الان دیگه مواردی می بینیم که انگار اصلا لباس ندارن ، در کشورهای غیر اسلامی هم که میگن حجاب ندارن ، اینطوری بیرون نمیان ، این دیگه بی حجابی نیست ، بی حیایی است ، وگرنه خیلی خانم ها قبلا با مانتو و شال و روسری و ... که موهاشون هم بیرون بود و آرایش هم داشتند بیرون می آمدن ، ولی انقدر هنجارشکنانه نبود و کسی هم باهاشون کاری نداشت ، حالا دیگه بحث چیز دیگری است ... به نظرم فارغ از همه ی سوگیری ها و اینکه شاید خدای نکرده کسی اعتقادی هم به مسائل مذهبی نداشته باشه ، داشتن پوشش مناسب احترام به خودمون هست ، احترام به همسر هست ، گاهی از آقایان شنیدم که اگر مردی قلبا به خانمی علاقه داشته باشه امکان نداره راضی باشه که با همچین پوششی در انظار ظاهر بشه و توقع داره که اون خانم پوشش متعارفی داشته باشه،
بنده که خودم معتقد به حجاب کامل هستم ، اینکه مو بیرون نباشه و آرایش نباشه و حجاب رفتار و ... حالا چه با چادر چه با مانتو و روسری ، آرزو می کنم کاش حداقل همون ابتدایی ترین اصول پوشش تو جامعه رعایت بشه ، مثل پوشیدن مانتو جلو بسته و بدن نما نبودن لباس و نداشتن آرایش غلیظ و ..‌. به جایی رسیدیم که حداقل ها رو آرزو می کنیم متاسفانه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نخیر دوست عزیز
مردا هم خوب بلدن خودشونو وسط بندازن و محرم نامحرمی هم یادشون بره، اگه طرف بی حجاب کتک میخورد ببین همون مردای اونجا چطور به چادری ها محرم میشدن و حمله میکردن
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۵:۵۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ما ملت امام حسینیم. اونایی که تو کامنتاشون از بدحجابی طرفداری کردن...هررری . پاسپورت بیگیرن برن کشورهای اسکاندیناوی هر هفته یه روز لخت مادرزاد بدستور پلیس بیریزن تو خیابونا و رتته. غلط میکنید که به کسی ربطی نداره که کسی چی میپوشه. اینجا لاس بگاس نیس. اینجا ایرونه. ایران هم مال ایرونیه نه یانکی مست لخت. غلطتونو پاره میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو و امثال تو چکاره ای که بخواهی برای مردم تعیین تکلیف کنید.اخرین کسی که به ملت گفت اگه راضی نیستین پاسپورت بگیرین برین شاه بود که خودش را با لگد انداختیم بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
خفه شوگوزو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
کسی که خودشو از امام حسین میدونه اینجوری حرف نمیزنه و دهنشو به کلام چرت باز نمیکنه بیشتر یزیدی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
والا همه میخاییم بریم ولی متاسفانه بلایی سر اقتصاد کشور اوردید که تا ترمینال بیشتر پول نداریم بریم !!
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۶:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
ازادی یعنی هرکسی هرجوری دوست داره لباس بپوشه نه اونی که یه الاغی عینه تو تعیین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
بدین ما میریم
Iran (Islamic Republic of)
تالی
۱۸:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
البته درستش لاس وگاس هست. دلمون میخاد بریم ولی مثل شما ساندیس خورها نه بابای معمم داریم نه کت و شلواری با اقامت انگلیس.
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۹:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
دمت گرممممم
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۲:۲۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
به یه جاییت فشار اومد. وگرنه من حرف حق زدم و پاشم ایستادم. هر حرفی موقعی داره که من موقع شناس هستم و تو نیستی. فقط پدرت تو رو ادب نکرده. سیلی نخوردی.16:11
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
تو دعوای زنا مردا حق دخالت و لمس بدن زنا رو ندارن و فقط میتونن با اسپری فلفل یا چوب و چماق از راه دور بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مثل سنگسار!
۱۲