سید هاشم صفی الدین:

«آزادسازی دوم لبنان» پایان سناریوی شوم آمریکا بود

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان عملیات «آزادسازی دوم سرزمین لبنان» را شکست سناریوی شوم آمریکایی دانست.

«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه همزمان با فرا رسیدن پنجمین سالروز پیروزی در عملیات آزادسازی بلندی‌های شرق لبنان که به «آزادسازی دوم سرزمین لبنان» معروف است، در سخنانی اعلام کرد آمریکا گروه‌های تکفیری را در مقابل مقاومت قرار داد تا آن را در مسائل فرقه‌ای و طایفه‌ای محدود کند، ولی در این کار موفق نبود.

به گزارش پایگاه خبری العهد، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی دوم سرزمین لبنان در سال ۲۰۱۷، سناریوی شوم آمریکایی با چهره مخدوش تکفیری را خنثی کرد، ادامه داد: عملیات آزادسازی دوم سرزمین لبنان ثابت کرد با هیچ تبلیغاتی نمی‌توان مقاومت را متزلزل کرد. همین عامل شکست تکفیری‌ها و عقب نشینی آمریکا بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش که در جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج عباس الیتامی «ابو میثم» به همت حزب الله در مجتمع سید الشهدا در منطقه الهرمل ایراد شد بر ایستادگی در برابر اسرائیل و شکست نقشه‌های شوم آمریکا در منطقه تاکید کرد و آن را تنها راه نجات لبنان و منطقه از اهداف شوم آن‌ها عنوان کرد.

سید هاشم صفی الدین در انتهای اظهاراتش محاصره اقتصادی لبنان، سوریه و فلسطین را ابزار آمریکا و اسرائیل برای فشار بر محور مقاومت و تسلیم آن دانست و اعلام کرد وظیفه حزب الله مقاومت در برابر فشار‌های سیاسی و اقتصادی آمریکاست.

حزب الله لبنان در در ژوئیه ۲۰۱۷ عملیات اخراج تکفیری‌ها از شرق لبنان ارا آغاز کرد و پس از یک ماه اراضی لبنان به طور کامل از حضور تروریست‌ها پاکسازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار