از کشف ۹ کیلومواد مخدر از مسافر اتوبوس تا توقیف ۹۸۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در آوج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در راستای مقابله با خرید، فروش، عرضه و قاچاق مواد مخدر، کنترل محور‌های مواصلاتی استان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ علی بیگی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن با استفاده شگرده‌های پلیسی به یک از مسافران مشکوک شدند.

وی ادامه داد: پس از پیاده کردن مسافر مورد نظر از خودرو و در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او، ۹ کیلو گرم هروئین و تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ راس گاو قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۶ راس گاو قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۹۸۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو که در حال حمل مرغ زنده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۹۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر راننده آن به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار