هزارو ۸۵۰ فرصت شغلی در البرز

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: هزارو ۸۵۰ مجوز اشتغال جدید در البرز صادر شده است.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: در پنج ماه اخیر در مجموع یک هزارو ۸۵۰ مجوز اشتغال جدید در البرز صادر شده است و بررسی ها بیانگر حرکت موثر در توسعه اشتغال در سال ۱۴۰۱ است.

او افزود: بر خلاف سال های گذشته در خصوص صدور مجوز های ایجاد اشتغال اکنون هیچگونه دست انداز و مشکلی خودنمایی نمی کند و متقاضیان واجد شرایط می توانند بدون دغدغه و نگرانی تنها ظرف مدت سه روز نسبت به دریافت اینگونه مجوزها اقدام کنند.

دارایی می گوید: طبق اسناد ثبت شده در دستگاه های اجرایی ، میزان اشتغال پایدار استان البرز در پنج ماه گذشته به ۲۰ هزار نفر رسیده و باتوجه به همراهی، همکاری و تلاش وافر مجموعه دستگاه های اجرایی مرتبط ، تحقق سهمیه ۶۰ هزار نفری در البرز تا پایان سال جاری دور از انتظار نیست .

او افزود: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به البرز تخصیص داده شده است.

دارایی گفت: این تسهیلات برای اشتغال روستایی و تبصره ماده ۱۸ درنظر گرفته شده است تا بتوانیم به اشتغال پایدار درحد انتظار استان دست پیداکنیم.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ میلیارد تومان وام به متقاضیان مشاغل خانگی برای ایجاد ۱۰۶ طرح جهت اشتغال ۳۳۳ نفر پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.