همایش روز بسیج کارمندان

همایش روز بسیج کارمندان با حضور بسیجیان ادارات و مدیران و روسای ۱۵ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی در سالن همایش‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با معرفی پایگاه مقاومت بسیج شهید ناصرزمانلو به عنوان موفق‌ترین رده بسیج برگزار شد.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم با بیان اینکه، روحیه جهادی و انقلابی و تلاش خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات مردم شاخصه اصلی کارمندان بسیجی است گفت:بسیج ادارات و کارمندان بسیجی بعنوان یکی از اقشار تاثیرگذار بسیج در تعامل و همکاری با نخبگان، مدیران و مسئولان در راستای تحول، تعالی و ارتقاء توانمندی جامعه تلاش می‌کنند.

 او با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اثرگذار در شرایط کنونی خدمت‌رسانی به مردم است، از تلاش‌های بی وقفه بسیج ادارات، مدیران و کارمندان در برگزاری میز‌های خدمت و حضور در مناطق محروم تقدیر کرد.

اودر ادامه گفت: اقشار بسیج در گام دوم انقلاب وظیفه اصلی را عهده دار می‌باشند که در راس آن بسیج ادارات و کارمندان وظیفه بسزایی را در تحقق این امر مهم می‌توانند ایفا کنند.

در این همایش پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید زمانلو سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان موفق‌ترین رده بسیج انتخاب و از دو پایگاه نمونه شرکت توزیع برق و اداره غله نیز تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا، کارمندان نمونه بسیجی و از ۳ دستگاه اجرایی استان نیز تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.