ماجرای محیط بان کرمانشاهی به کجا رسید؟

چند روز بعد رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس انتقاداتی نسبت به وضعیت حقوق و مزایای محیط بان برومند نجفی مطرح کرد.

سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، با بیان اینکه سه سال است که حقوق و مزایای مرحوم نجفی محیط بان کرمانشاهی و خانواده‌شان قطع شده بود، گفت : درخواست واضح ما از سازمان محیط زیست این است که فعلاً این حقوق و مزایا برقرار شود؛ این حداقل کاری است که سازمان محیط زیست باید انجام دهد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه از پیگیری جدی برای "شهید راه خدمت" محسوب شدن محیط بان برومند نجفی و برقراری حقوق و مزایای وی خبر می‌دهد و توضیحاتی هم پیرامون چرایی قطع حقوق وی در سال‌های اخیر مطرح کرد.

احد جلیلیان اظهار کرد: ایشان در زمان وقوع حادثه در مرداد ۱۳۹۹ قراردادی از نوع کارگری با محیط زیست داشت که به صورت سالانه تمدید می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت این نوع قرارداد، تنها امکان پرداخت حقوق ایشان تا سه ماه بعد میسر بود و پس از آن، چون وی سر کار حضور نداشت امکان پرداخت حقوق هم نبود، اما مدیرکل وقت با استفاده از اختیات خود برای مدت سه ماه دیگر حقوق و مزایای مرحوم نجفی محیط بان کرمانشاهی را پرداخت کرد و تقریبا حقوق محیط بان نجفی تا اسفند سال ۱۳۹۹ پرداخت شد.

به گفته مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه، با توجه به ماهیتی که این نوع قرارداد دارد، با وجود پیگیری‌های صورت گرفته خصوصا از سوی محیط زیست کشور، امکان برقراری مجدد حقوق محیط بان نجفی در این مدت فراهم نشد.

جلیلیان تاکید کرد: هم اکنون طی جلساتی که با سازمان محیط زیست داشتیم و پیگیری‌هایی که انجام شده، در تلاشیم ایشان به عنوان شهید راه خدمات معرفی شود، زیرا وی در مسیر انجام خدمت دچار این حوادث شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با شهید راه خدمت محسوب شدن محیط بان برومند نجفی، حقوق و مزایا و مقرری برای بازمانگان‌شان برقرار می شود .

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
روحت شاد شهید
تو نگهبان زیبایی های خدا در دشت های سرسبز و کوهستان های بلند بودی آنجا که آواز رودها در سحرگاهان همدم آهوان وحشی می شد که در نقره فام چشمه ساران لبی تر می کردند.
لعنت خدا بر قاتلینت