معاون رییس جمهور:

حذف ارز ترجیحی باعث شکوفایی کشور می‌شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:حذف ارز ترجیحی با وجود بروز برخی مشکلات و چالش ها، اما در آینده‌ای نزدیک باعث رشد و شکوفایی کشور می‌شود.

انسیه خزعلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: تلاش دولت برای رفع محرومیت‌ها از جامعه به ویژه مناطق محروم از مطالبه‌های مهم مردم است که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

وی افزود: دولت مردمی سیزدهم چشم امید به همراهی مردم برای رسیدن به اهداف خود را دارد و تلاش دولت طی یکسال شروع فعالیت آن برای حل مشکلات مضاعف شده است.

خزعلی با اشاره به اقدام جسورانه دولت برای حذف ارز ترجیحی، ادامه داد: این اقدام دولت با وجود بروز برخی مشکلات و چالش ها، اما در آینده‌ای نزدیک باعث رشد و شکوفایی کشور می‌شود.

معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: درمان ناباروری از دیگر اقدامات دولت است که این حمایت‌ها در راستای جوانی جمعیت و افزایش زاد و ولد ادامه دارد.

وی تاکید کرد: وطیفه همه اقشار به ویژه نخبگان جامعه مقابله با دسیسه‌های مسموم غرب با اتکا به جهاد تبیین است و باید کوچک نمایی دشمن از دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات و موانع توسط دشمن مقابله و سرمایه‌ها و داشته‌ها را برای اطلاع عموم بیان کنیم.

خزعلی اضافه کرد: زنان و کانون خانواده اکنون خط مقدم جنگ نرم هستند و هجمه رسانه‌های غربی درون خانواده را نشانه گرفته است و باید با حمایت از زنان و فرزندان دسیسه‌های دشمنان خنثی شود و مسوولان با بکارگیری توان زنان متعهد و با عفت الگویی نوین از یک زن فعال در اجتماع را به جامعه جهانی معرفی کنند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص معضل ازدیاد طلاق یادآور شد: مساله پیشگیری از طلاق جزء اقدامات مهم دولت است که با توجه به رشد تصاعدی طلاق در ایلام مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
استان ایلام هر خانواده از ۵ نفر ۴ نفر بیکار دارد