صف آرایی آلومینیوم سازان اراک مقابل سرخپوشان تهران

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک ساعت‌های پایانی امروز به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 در چارچوب دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ امروز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند که قضاوت این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی است.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی که در دیدار اخیر موفق به کسب پیروزی  مقابل صنعت نفت آبادان شد و سه امتیاز این دیدار را به دست آورد، حالا با شرایط بهتر و انگیزه بالاتری نسبت به دو مسابقه گذشته  آماده مسابقه با پرسپولیس شده تا بتواند از این مسابقه هم سربلند بیرون بیایند.

آلومینیوم سازان در آخرین تقابل خود با پرسپولیس توانستند به برتری  ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس در جام حذفی برسند، اکنون با اندیشه برد به مصاف سرخ‌پوشان پایتخت می‌روند و امید دارند  به برتری برسند.

تیم فوتبال آلومینیوم در دو تقابل گذشته خود با پرسپولیس در اراک توانست این تیم  را شکست دهد و بازیکنان ایرالکو  باور دارند که می‌توانند دوباره دست به کار‌های بزرگ بزنند و در یک مسابقه بزرگ، نتیجه بگیرند.

  آلومینیوم سازان با وجود اینکه تماشاگران  اراکی را در ورزشگاه در کنارشان ندارند خود را آماده دیدار با پرسپولیس کرده‌اند و وارد این مسابقه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.