النخاله خطاب به صهیونیست‌ها:

خونخواهی مقاومت سهمگین است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اعلام این‌که دشمن صهیونیستی در تفرقه افکنی میان مقاومت شرکت خورد، بر سهمگین بودن خونخواهی شهدای فلسطینی تأکید کرد.

«زیاد النخاله» رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در مراسم «وحدت میادین» با بیان این‌که «انتقام ما بزرگ است و روز به روز بر وظایف ما افزوده می‌شود» تأکید کرد: « راه جهاد و مقاومت در نبرد برای وحدت غزه و کرانه باختری تجلی یافت.»

به گزارش المیادین، رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم گفت: «درود بر شهدایی که مردم ما را متحد می‌کنند و پرچم را به سوی بیت المقدس هدایت می‌کنند.»

بسیاری از کشور‌ها شهدای ما یا حملات اشغالگران را نمی‌بینند

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این‌که «بسیاری از کشور‌ها شهدای ما یا حملات اشغالگران به مسجد الاقصی، بیت المقدس و کرانه باختری را نمی‌بینند»، افزود: «زمانی که ما از مردم خود دفاع می‌کنیم، برخی از مجری‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای به مقاومت حمله می‌کنند، در حالی که آزادی نیاز اصلی ما است.»

رهبر جهاد اسلامی ادامه داد: «دشمن، کرانه باختری رود اردن را به شهرک بزرگی برای گله‌های شهرک‌نشینانی تبدیل کرده است که قتل و تروریسم انجام می‌دهند. دشمن ما را به نام صلح دروغین یا مرده می‌خواهد، چون ما تحقیر و اشغال را رد می‌کنیم.»

تا وقتی که دشمنان از این سرزمین بروید به مبارزه ادامه می‌دهیم

النخاله خطاب به دشمن صهیونیستی و حامیانش گفت: «یا شما یا ما در کشورمان؛ و ما بر سر همه چیز با شما می‌جنگیم و تا وقتی که شما از این سرزمین بروید به مبارزه ادامه می‌دهیم.»

زیاد النخاله با بیان این‌که «متأسفانه برخی از کشورهای عرب از ما روی برمی‌گردانند و نمی‌خواهند نام فلسطین و مردم آن را بشنوند که سر تعظیم فرود نمی‌آورند و تسلیم نمی‌شوند»، ادامه داد: «نام و مردم فلسطین روز به روز رشد خواهد کرد و کسانی که ما را در میان اعراب هدف قرار می‌دهند باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.»

انتقام ما بزرگ است و روز به روز بر وظایف ما افزوده می‌شود

رهبر جهاد اسلامی خطاب به گردان‌های قدس گفت: «انتقام ما بزرگ است و روز به روز بر وظایف ما افزوده می‌شود. پس همانطور که به شما قول داده بودیم باشید و تا پیروزی عقب‌نشینی نکنید و تردید نکنید.»

زیاد النخاله همچنین تأکید کرد: «مجاهدان ما به دنبال وعده خداوند برای پیروزی یا شهادت هستند و ما هیچ راه دیگری جایگزین آن نمی‌کنیم. راه جهاد و مقاومت در نبرد "وحدت میادین" غزه و کرانه باختری تجلی یافت.»

رژیم صهیونیستی اوج بی‌رحمی و بی‌عدالتی در جهان است

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: «مردم ما سرور مردم جهان هستند، زیرا ما با عاقبت بی‌رحمی و بی‌عدالتی جهان مبارزه می‌کنیم و «اسرائیل» اوج این بی‌عدالتی است.»

زیاد النخاله با بیان این‌که «ما نباید هنگام کشتن فرزندان و خانواده‌هایمان به سخنان ضعیفان و کسانی که ما را برده می‌خواهند گوش دهیم»، افزود: «نبرد اخیر "وحدت میدان‌ها" که برخی سعی کردند آن را محدود کنند بسیار مهمتر از آن چیزی است که فیلمبرداری شده است.»


بیشتر بخوانید:


رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد: «دشمن مشتاق برهم زدن اتحاد ما بود، بنابراین آخرین نبرد، وحدت مقاومت را در همه میدان‌های جنگ تأیید کرد» و گفت: «نبرد تأیید کرد که هیچ تفاوتی بین کرانه باختری، غزه و دیاسپورا وجود ندارد و این بیان واقعی این شعار بود که مردم ما یکی هستند و سرنوشت ما یکی است.»

رهبر جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: «نباید اجازه دهیم دشمن سموم تفرقه را در بین ما پخش کند و اگر آگاهی ما نبود، اختلاف به ما نفوذ می‌کرد. ما نباید هیچ فرصتی را برای دیگران بگذاریم تا وحدت ما را تهدید کنند، زیرا خنجر زدن به یکدیگر با تعصب قبیله‌ای غیرقابل قبول است.»

جهاد اسلامی و حماس یک مقاومت زیر پرچم فلسطین هستند

زیاد النخاله گفت: «باید توهم را از ذهن خود دور کنیم و از تبعیض دست برداریم، زیرا دشمن ما یکی است و باید مراقب فتنه‌ها باشیم. مقاومت به هر حال باید مسئولیت‌ها در برابر ما را برعهده بگیرد تا غرور ما را به گناه نکشاند.»

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد: «ما و حماس یک مقاومت زیر پرچم فلسطین و جهاد و همچنین همه نیرو‌های مقاومت هستیم. ایستادگی جهاد اسلامی در تجاوزات اخیر به غزه تنها به این دلیل بود که هدف قرار گرفت و حماس یک مرکز رشد و حامی برای ما تشکیل داد.»

کسی که اختلاف افکنی کند یا به نزاع حزبی دامن بزند از ما نیست

زیاد النخاله گفت: «همه ما در برابر دشمن و تجاوز یک واحد هستیم و از ما نیست کسی که اختلاف افکنی کند یا به نزاع حزبی دامن بزند. دشمن جنبش ما و نیروهای ما را هدف قرار داد و این را شعار تجاوز خود اعلام کرد، اما با ناامیدی مواجه شد، زیرا ما در کنار مردم و مبارزان خود هستیم.»

رهبر جهاد اسلامی همچنین با بیان این‌که «پایداری مقاومت ما پیام پیروزی است که گردان‌های قدس برای رهبران و مردم شهید خود می‌فرستند»، گفت: «نیرو‌های مقاومت با همه نام‌ها و عناوین خود در مقابل دشمن یک واحد هستند. اتاق عملیات مشترک همچنان یک نیاز ملی است که باید تقویت شود.»

اقدامات تشکیلات خودگردان علیه مبارزان مقاومت را محکوم می‌کنیم

زیاد النخاله گفت: «نقض اشغالگری در الاقصی نقض ایمان ما است و باید به آن پایان داده شود» و افزود: «ما در مبارزه زندانیان در کنار آن‌ها هستیم. دشمن همچنان از تعهدات خود طفره می‌رود و ما او را مسئول آن می‌دانیم.»

رهبر جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: «مقاومت کرانه باختری ادغام مقاومت مردم فلسطین است. ما اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مبارزان مقاومت در کرانه باختری را محکوم می‌کنیم و خواهان توقف آن هستیم.»

از ایران، سوریه، قطر، یمن، مصر، لبنان و حزب‌الله تشکر می‌کنیم

«زیاد النخاله» رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: «از ایران، سوریه، قطر، یمن، لبنان و مصر که نقش مهمی در مهار تجاوز داشتند تشکر می‌کنیم.»

رهبر جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت: «از حزب‌الله به ریاست سید حسن نصرالله، دبیرکل آن تشکر می‌کنیم. ما از همه شبکه‌های ماهواره‌ای که جنایات تجاوز را افشا کردند، تشکر می‌کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار